Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.03.2014, 16:52
Nasumon Nasumon ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.03.14
Sijainti: Veikkola
Viestit: 71
Perusasetus

No, menin ruuvaamaan jo valmiiksi ruuvattua pumppua ja nyt lopputuloksena se että koneen lämmettyä ei tykkää laskea kierroksia vaan jopa nostaa niitä tai sitten kestää ihan luvattoman kauan laskea.

Onko pumppu vaihtokunnossa siis ???

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 13.03.2014, 18:19
_LM_:n Avatar
_LM_ _LM_ ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 01.01.09
Sijainti: VALKEALA
Viestit: 513
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nasumon Näytä viesti
No, menin ruuvaamaan jo valmiiksi ruuvattua pumppua ja nyt lopputuloksena se että koneen lämmettyä ei tykkää laskea kierroksia vaan jopa nostaa niitä tai sitten kestää ihan luvattoman kauan laskea.

Onko pumppu vaihtokunnossa siis ???
Käännät vain ruuvia takaisin päin hieman niin oireet häviää.
__________________
4-vedon ja 2-vedon ero? No käveltävä matka takaisin tielle.
GR patrollien osia kaikki nurkat täynnä... Kysy jos tarvitset jotain!
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 13.03.2014, 19:38
Nasumon Nasumon ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.03.14
Sijainti: Veikkola
Viestit: 71
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja _LM_ Näytä viesti
Käännät vain ruuvia takaisin päin hieman niin oireet häviää.
Käänsin jo. Byhyy... Pelottaa et kulku lakkaa
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 13.03.2014, 20:27
khonkonen khonkonen ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.12.07
Sijainti: Töpsävä, Finland.
Viestit: 1.588
Perusasetus

Tarkista kaasuvaijerin kiinnitys ja kireys. Sitäkin voi säätää niin saa tyhjäkäyntiäkin pienemmälle.
__________________
Huono tie, parempi mieli.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 13.03.2014, 20:33
Nasumon Nasumon ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.03.14
Sijainti: Veikkola
Viestit: 71
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja khonkonen Näytä viesti
Tarkista kaasuvaijerin kiinnitys ja kireys. Sitäkin voi säätää niin saa tyhjäkäyntiäkin pienemmälle.
No sepäs se, kun vaijeri tuntuis olevan ihan tikissä ainakin pumpun päässä, ja käy tyhjäkäyntiä ihan kivasti ~800rpm mutta jossain 1500-2000rpm jää kierrokset päälle ja alkaa nousemaan. Moottorijarrulla ja jarrulla saa kierrokset alas ja käy taas normaalisti. Ennenkuin ruuvasin syöttöä pienemmälle, saattoi omia aikojaan nostaa tyhjäkäynniltä kierroksia ja luulen et ois nostanu ne tappiin ellen ois sammuttanu. Tätä ennen koneen pitää lämmetä jonkin aikaa ja jokun muutaman kilometrin ajon jälkeen kun painaa kytkimen alas, nostaa kierrokdia.
Nolottaa kun ihmiset luulee etten ossaa ajaa
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 13.03.2014, 21:27
Bazeeba Bazeeba ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 29.01.12
Sijainti: Soini
Viestit: 280
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nasumon Näytä viesti
No sepäs se, kun vaijeri tuntuis olevan ihan tikissä ainakin pumpun päässä, ja käy tyhjäkäyntiä ihan kivasti ~800rpm mutta jossain 1500-2000rpm jää kierrokset päälle ja alkaa nousemaan. Moottorijarrulla ja jarrulla saa kierrokset alas ja käy taas normaalisti. Ennenkuin ruuvasin syöttöä pienemmälle, saattoi omia aikojaan nostaa tyhjäkäynniltä kierroksia ja luulen et ois nostanu ne tappiin ellen ois sammuttanu. Tätä ennen koneen pitää lämmetä jonkin aikaa ja jokun muutaman kilometrin ajon jälkeen kun painaa kytkimen alas, nostaa kierrokdia.
Nolottaa kun ihmiset luulee etten ossaa ajaa
Oma teki tuota ihan samaa jossain vaihees, nyt siin on tyhjäkäynti säädetty vähän liian pienellä ni ei tee tuota. Pitäs koittaa että alkaako nostamaan taas jos pikkusen säätäs isommalle.
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 14.03.2014, 07:12
Nasumon Nasumon ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 05.03.14
Sijainti: Veikkola
Viestit: 71
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Bazeeba Näytä viesti
Oma teki tuota ihan samaa jossain vaihees, nyt siin on tyhjäkäynti säädetty vähän liian pienellä ni ei tee tuota. Pitäs koittaa että alkaako nostamaan taas jos pikkusen säätäs isommalle.
Tuossa on tyhjäkäyntiruuvi nolllilla

Kaveri sano tuosta ( tottunu vapari lantikkaan ja patrolliin ) että kulkee pirteästi. Itse olen sitä mieltä että vois kyllä mennä vielä puolta pirteämmin. Toki paha sanoa, kun ei ole näidän kulkupuolesta mitään kokemusta, että mikä on vakio ja mikä on mitäkin....
Täytyy mun varmaan hyväksyä sit se tosiasia, että ehkä syöttöä tossa on liiaksikin. Ahdonalainen syöttö on kans 'tapissa"(?) tai ainakin rukattu.
Ahdot on tällä hetkellä 0,7bar ja ajattelin pakopuolelle 3" downpipesta asti suorana taakse / keskeltä ulos ja sen lisäksi ahtopaineensäätimellä nostaa ne ahdot ainakin 1,2bar jolloin toivon että tän hetkinen syöttö riittää..... Voihan se olla että ahtopainetta nostettuani voin nostaa syöttöä ilman että nää oireet palaa ?
Tämän hetkinen kello on siellä imusarjan päällä, helvetin pitkän putken päässä EIkös se auttanut että siihen rukkaa reikiä ??
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
oho.. maahanmuuttaja jänis. longfiedteam Chit-Chat 2 25.12.2006 05:40
Saiskos kuvan C 03 jakolaatikosta. tomikoo Tekniikka & Jutustelu 2 22.10.2006 22:02
oHo! ¤Offi-Osku¤ Chit-Chat 6 23.06.2006 11:44
Oho asia sivut MK Linkit 1 05.09.2004 09:10
Klassinen OHO! AVRO Tekniikka & Jutustelu 0 30.09.2003 21:28


Sivu luotu: 08:50 (GMT +2).