Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.03.2014, 22:34
TML:n Avatar
TML TML ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 15.05.04
Sijainti: Juuka, Finland.
Viestit: 661
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jk_patrol Näytä viesti
Noniin, olishan tuo nyt pitänyt nähdä tuolta reittikuvauksista jo aikasemmin. Silmät on näemmä ku jääkiekkotuomarin. Eli voisi olla jopa mahdollisuuksia hiukan vähemmän rakennetulla autollakin...

Juuei, alustaan on jo vakiomaastoihin panostettu reilummin kuin saabin vakioiskareilla. Renkaita voin uskoa kuluvan kohtuu reippaasti. Auton rakentamiseen ja varusteluun menee nipistäenkin jo se 10 000e jos meinaa saada vehkeen pysyvän nipussa edes puoleen väliin. Tiedä sitten kannattaako alkaa puuhata sumuisten saarten vekotinta vai nousevan auringon värkkiä. Molemmissa kun tuntuu olevan omat kompastuskivensä.
On kyllä kun pitää kaiken paitsi alustan lähes vakiona niin sitä vähemmän on vikoja. Tahtoo vaan nuo omatekoiset autot olemaan aika paljon remontissa täällä ja lähes vakiot tehtaan jäljiltä olevat kamppeet liikkuvat varsin pienillä vaivoilla.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 12.03.2014, 22:38
jk_patrol jk_patrol ei ole kirjautuneena
RISUAITA PRKL
 
Rekisteröitynyt: 18.08.13
Sijainti: Finland, Kirkkonummi
Viestit: 38
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja TML Näytä viesti
On kyllä kun pitää kaiken paitsi alustan lähes vakiona niin sitä vähemmän on vikoja. Tahtoo vaan nuo omatekoiset autot olemaan aika paljon remontissa täällä ja lähes vakiot tehtaan jäljiltä olevat kamppeet liikkuvat varsin pienillä vaivoilla.

Tottapa tuokin, KISS periaatetta pitäisi muistaa noudatella kohtuullisen pitkälle niin selviää vähemmällä työllä. Se kun tuppaa unohtumaan välillä. Pitänee laittaa asia hautumaan ja suunnitella tällä kertaa se rakentaminen ettei montaa kertaa tarvitte.

Vuorsolan akseliremppa onnistui kuitenkin ja piti päivän loppuun asti ilman retkahduksia?
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 12.03.2014, 22:46
TML:n Avatar
TML TML ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 15.05.04
Sijainti: Juuka, Finland.
Viestit: 661
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jk_patrol Näytä viesti
Tottapa tuokin, KISS periaatetta pitäisi muistaa noudatella kohtuullisen pitkälle niin selviää vähemmällä työllä. Se kun tuppaa unohtumaan välillä. Pitänee laittaa asia hautumaan ja suunnitella tällä kertaa se rakentaminen ettei montaa kertaa tarvitte.

Vuorsolan akseliremppa onnistui kuitenkin ja piti päivän loppuun asti ilman retkahduksia?
Tuo rakentamisen määrä riippuu kokonaan siitä että miten korkealle tulosluettelossa on tarkoitus päästä. Hyvä esimerkki varsin toimivasta autosta on 2 Dactekin pajeroa, jotain 95-00 mallia olevia 3,5 V6 bensakoneella olevia lyhyitä malleja joissa joka nurkassa 2 kpl lisäsäiliö iskareita ja menevät ihan pirun kovaa. Ei olisi varmastikaan kovin kallis aihio tehdä kilpuria.

Vuorsolan akseli pelasi tänään hienosti mutta yksi rengas aukesi kyljestä ja taka coiloverista aivan uudesta sellaisesta katkesi jousi. Pojat tais olla tänään sijalla 9. Jos en väärin muista...
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Juhannus Trial 14-15.6.2014 sirP Tapahtumat 149 02.03.2015 20:57
Tuareg Rallye 2013 kuulumisia myllis Tapahtumat 99 15.06.2013 13:35
TUAREG RALLYE 2013 videolähetykset netissä myllis Tapahtumat 1 06.03.2013 15:51
Tuareg rallyyn katsojaksi JV73 Tapahtumat 2 05.02.2013 17:25
Vieläkö tuareg loggaa pee Chit-Chat 23 20.02.2005 23:20


Sivu luotu: 05:56 (GMT +2).