Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 07.03.2014, 09:06
kany:n Avatar
kany kany ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 19.07.04
Sijainti: Ii, Finland.
Viestit: 454
Perusasetus

Riippuu tietysti mitä se tuhoboxi tekee. Jos se ainoastaan muuttaa moottorinohjausboxille menevää railipaineen mittaustietoa, jonka perusteella ECU sitten laskee pidemmän ruiskutusajan, niin todellinen paine ei muutu miksikään. Eikä komponenttien kuluminenkaan.

Jos taas systeemi toimii siten, että ECU yrittää kompensoida muka alhaista rail-painetta paineen nostolla, niin silloin pumppu ja muut paineelle alttiit osat tietysti kuormittuvat enemmän.

Tuleeko se viripalikan johto rail-paineen mittausanturiin vai rail-paineen painesäätimeen kiinni?
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Race Chip +30% Pajero 3,2 uusi malli (EI HV) KoniJeep O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 6 07.01.2013 00:14
Sähkövinssin asennus Pahjeero Tekniikka & Jutustelu 5 04.09.2011 12:55
valmistakan asennus boozer Chit-Chat 5 03.02.2011 23:29
Lohkolämmittimen asennus Vuosimallit 1984-1996 1 02.06.2003 17:52
Corvettes @ Carlisle Chip Choice collection KTM Yleiset 0 29.08.2002 11:25


Sivu luotu: 20:52 (GMT +2).