![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Riippuu tietysti mitä se tuhoboxi tekee. Jos se ainoastaan muuttaa moottorinohjausboxille menevää railipaineen mittaustietoa, jonka perusteella ECU sitten laskee pidemmän ruiskutusajan, niin todellinen paine ei muutu miksikään. Eikä komponenttien kuluminenkaan.
Jos taas systeemi toimii siten, että ECU yrittää kompensoida muka alhaista rail-painetta paineen nostolla, niin silloin pumppu ja muut paineelle alttiit osat tietysti kuormittuvat enemmän. Tuleeko se viripalikan johto rail-paineen mittausanturiin vai rail-paineen painesäätimeen kiinni? |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Race Chip +30% Pajero 3,2 uusi malli (EI HV) | KoniJeep | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 07.01.2013 00:14 |
Sähkövinssin asennus | Pahjeero | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 04.09.2011 12:55 |
valmistakan asennus | boozer | Chit-Chat | 5 | 03.02.2011 23:29 |
Lohkolämmittimen asennus | Vuosimallit 1984-1996 | 1 | 02.06.2003 17:52 | |
Corvettes @ Carlisle Chip Choice collection | KTM | Yleiset | 0 | 29.08.2002 11:25 |