Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #10  
Vanha 27.10.2004, 09:41
Guest
 
Viestit: n/a
Perusasetus

Lainaus:
quote:
Ja jotain etuja:

voi ajaa toinen jalka jarrulla.
ylämäki lähdöt ja paikoillaan olo
esteen päälle kiipeily
voi hiipiä hiljaa pidon rajoilla
jne jne.....................
Just noita olen itsekin automaagin etuina pitänyt. Omaa kokemusta automaagista ei ole, kun on manuaalilaatikko, mutta toisten automaagilla ajoa kun seuraa, niin juuri noi hitaat ja hankalat paikat on ne kohdat, joissa menee helpommin automaagilla kuin manuaalilla. Yksi lisää tuohon on semmoinen kunnon välirykäisy, eli kun pitää saada johonkin kohtaan reilummin vauhtia, niin automaagi antaa sen tarvitsematta hämmentää askia kepillä. Myös vauhdilla aloitettava raskaampi nousu jossa on jossakin vaiheessa pakko vaihtaa alaspäin menee automaagilla edes vähän sujuvammin (manuaalilla vauhti kuolee vaihdon aikana).


Note! This message was posted anonymously!
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Automaattinapalukon muuttaminen manuaaliksi? Tekniikka & Jutustelu 4 09.04.2007 10:53
kiinteä napa manuaaliksi? blazoffer Tekniikka & Jutustelu 7 08.03.2005 12:25


Sivu luotu: 04:36 (GMT +2).