Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jappi
Kardaanit irti, kepit irti, vaihteistot palkkeineen irti. Jos on kunnon vaihteistonostin niin ei älytön homma. Jos ei ole niin laatikot on ikävän painavia...
Kantsii kuitenkin varmistaa ettei vika ole nestepuolessa, eli että sylinterit ei vuoda eikä ole ilmoja. Aika paljon helpompi kuitenkin...
|
ei ollu vikaa nestepuolessa, työsylinterin vaihdoin ja kytkimen, vika oli kytkimessä, kaikki jouset lentäny huitu vittuun ja paineasetelma oli varmaan alkuperänen joten voi varmaan arvata oliko painelaakeri menny siitä läpitte, homma oli ihan simppeli ku tais laatikko olla kiinni 4 pultilla

eli joku seppä joskus aukonut lodjun kun oli tiivisteitä vaihellu, joten joutu irrottaa niitten lisäksi kepit jotka tökkäsin hyttiin ja kaksiliitinta, taka kardaani ja etunen lähti vetämällä, takas laitto oli helppoa sen ku tökkäs vaan ja laitto kaikkiin uudet pultit, niin koko hommassa meni 4h kahteen mieheen jossa välissä kerkes viellä yhden vanteen levittämään.

viellä tarvisi tuo etuakseli rempata kun voblaa rengas sen verran paljon ettei herkiä yli 60 ajella. oikean puoleinen holkki väljä ja tiivisteet joku tehnyt tiivisteliimasta

navat ja maljat ihan kuivat, eli osaa varmaan jo siitä päätellä että miksi on mennyt holkki vähän väljäksi. mutta miten tuo hokki vaihdetaan niin onkin itselle mysteeri?? maljan pohjassa on suorakaiteen muotoinen lätkä joka on 4 kiinni 3 lähtee pultteineen yks jää kohistus tapiksi mutta lätkä ei vaan irtoa?? eikä viittisi kammetakkaan millää jottei tiiviste pinta mene, joten vaihdetaanko se tuolta alakautta vai? tamgearsin sivuilla oli jotkut räjäytys kuvat mutta ei paljon omaa mieltä sytyttänyt, ja tilasin holkit itse 4x4parsista tuusulasta (kun tuossa kulmalla on) ja kappaleelle hintaa kertyi huimat 16.90€. eli jos joku viisaampi osaisi neuvoa hieman tuon vaihdon kanssa?