![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() No rönttämersu on kuorkki eikä päksteri ihan silmälläkin katottuna. Mutta bankku on kumminkin eri laatua oleva laite... mm. Katujunat on traktorilla vedettäviä laiteita eikä ne veturit ole aina dextoja vaan syncro porttereita cruisereita ym. vehkeitä...
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Noista "katujunista", Oulussa Potnapekka, luulisin että kaikki nuo, mitkä tehty viimmeaikoina, on tehty poikkeusluvilla, en keksi minkä protokollan mukaan muutetaan esim. Land cruiser tuommoiseksi maksullisessa henkilöliikenteessä olevaksi, useampivaunuiseksi junaksi. Ja kuten jo monesti todettu, esim. se, että minun bj-40 rekisteriotteessa on 38" renkaat vaihtoehtoisena kokona aikanaan katsastettuna, ei tarkoita sitä että nykyään kaikkiin saisi leimattua tuolla perusteella.... Siis sitä yritän kertoa, että topiikin aloittajan kannalta tilanne näyttää huonolta, sillä MINUSTA tuo poikkeuslupa on käytännössä ainoa tapa kilvittää tuo Bankku, ja pikaisella lukemisella trafi on muodostanut asiasta mielipiteen, joka ei ole suotuisa topiikin aloittajan kannalta... Toki toivon hartaasti, että tuolla Trafille löytyisi jostain "Lääkkeet", että käyttäisi valtaansa "ihmisystävällisesti". Ja minusta se vaatisi poliitikkojen toimia, siis joko lain/asetuksen, missä otettaisi esim. mallia vesiliikenteestä, jossa "jokainen saa tehdä itselleen mieleisin veneen", mutta ei saa myydä/luovuttaa vapaasti. -> Suomessa on näitä liikeennevälineitä harrastavia niin paljon, että saataisiin tehtyä lakialoite "Harrasteajoneuvolaiksi", mutta kun kateus on niin suuri, että jos samassa paperissa puhutaan itä-ja länsivehkeistä, prätkistä ja autoista, esim. 30 käyttöpäivää/vuosi, niin joku saa niin paljon enemmän, että vesitetään ihan käytännön pilana.... |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Jokos pv:llä on nämä bankut kilvissä? Silloin kun näitä norjasta hankittiin niin koeajoja ei saanu tehdä yleisillä teillä koska tyyppihyväksyntä puuttui, siis nelisen vuotta sitten.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Jaa a sitä en tiijä mutta sitähän vois joltaki kysästä hoksais vain sen jonku. Mitenkhän se muuten oikiasti menneepi tuo puolustusvoimien ajokkien katsastus, tarviipiko net sen tyypityksen oliskhan tämä nyt se possun mentävä reikä sielä trafissa. Kohta jo menneepi jännäksi, täytyy tutkia
|
#5
|
|||
|
|||
![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]() Hämärä mielikuva....
Siis ne ajoneuvot viimmeaikoina normikilvillä, mitkä tyypitettyjä, ja ne jotka keltaisilla kilvillä, ei tyyppikatsastettuja suomeen.
Toki tuo bankku lienee niin vanha, että silloin kaikki puolustusvoimain kalusto on ollut keltaisilla kilvillä. oliskohan muuttunut joskus 20-30 vuotta sitten. -> siis puolustusvoimain keltasilla kilvillä ei käsittääkseni voi perustella bankun rekisteröintiä. |