![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]()
Tarkista ne venttiilivälykset ettei kanna.
|
|||
|
|||
![]()
Eikös sen huomaisi tehoissa jos joku venttiili kantaa ?
|
|
|||
|
|||
![]()
Eipä kyllä ainakaan minun persdyno huomannut mitään kun kone oli lämmennyt.
|
|||
|
|||
![]()
Varmaa ainakin on, etteivät vanhuuttaan ainakaan parane ja voi olla montakin eri vikaa. Kuulostaa videossa samalta kuin yksi hehku olisi mykkä. toisaalta jos hehku mykkä, niin toimisiko hehkun merkkivalo "normaalisti".
Onko noin uudessa enää sitä vahapatruunasysteemiä syöttöpumpun kyljessä...voisiko osasyynä olla? Saako se ilmaa jostain ja kylmänä yskii enimmät ilmat pihalle ennen kuin käynnistyy?
|
|||
|
|||
![]() Minkä ikäinen hilux? ei sattunut silmiin pikaisella lukemisella.
siis seuraavat kommentit -80 luvun L, 2L ja 2Lt kokemuksien pohjalta:
Siis jos "nafta palaa sylintereistä pois" niin ei vaikuttane käymiseen, ainakaan heikentävästi. Yhtä-äkkiä tulee mieleen 2 vaihtoehtoa, jos puristukset on tallessa jokaisessa pytyssä. (voi testata suuntaa-antavasti esim. pörittämällä räikällä kampiakselin päästä, tussilla merkityt puristuskohdat (2kpl/hihnapyörä) tuntuvat kaikki samoilta, siis 2 kierrosta kampiakselia=4 sylinteriä) Siis suihku/-kut kusee, siis ei polta kunnolla käynnistyksen yhteydessä, taikka jostain pääsee ilmaa dsl-järjestelmään: siis ensimmäisenä jättäsin tankin korkin auki yöksi, ja jos ei auta, niin tankinkorkki auki ilmaus käsipumpulla 5 minuuttia ennen starttia, ja jos auttaa, niin sitten etsimään ilmavuotoa... ja -70 luvun hiluxit eroaa aikapaljon parikymmentä vuotta uudemmista.... siis ei pikaluvulla sattunut silmään, minkä ikäinen "potilas" on ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Viimeksi muokannut Hilluksi : 05.03.2014 05:22 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mulla ainakin toimi valo ihan normaalisti, vaikka oli yks hehku mykkä (todettu mittaamalla). Vaihdoin kaikki, ja valon toiminta tasan sama. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
syöttöpumppu vuotaa | walle81 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.12.2010 18:56 |
rengas vuotaa | ahku | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 18.02.2009 06:03 |
Tankki vuotaa! | 33SD | Tekniikka & Jutustelu | 31 | 12.03.2007 17:47 |
Automaatti vuotaa?! | MrShit | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 11.06.2005 23:00 |
Rankun tankki vuotaa.. | Tikru75 | Tekniikka & Jutustelu | 30 | 09.02.2005 22:37 |