![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Kysynpä tässä samalla kun sama kone kyseessä. Eli Hiace 2L(2?) vm 2001 ajettu 407tkm. Esim -15C pakkasessa ei lähde Tojotan tyyliin "puolella koneen pyöräytyksellä" ja alkaa käymään kolmella pytyllä, kunnes hetken päästä tasaantuu. Savuttaa hetken sinertävää. Jos ei paina startin jälkeen kaasua niin just ja just pysyy käynnissä ensimmäisten sekuntien aikana. Viime talvena lähti todella hyvin käyntiin vaikka oli saman verran pakkasta. Avaimen hipaisu ja heti kävi tasaisesti. Oisko osa hehkuista rikki? Suuttimet? Lämpimänä toimii hienosti. Jos on ollu roikan nokassa niin lähtee suhkoht normisti käyntiin. http://youtu.be/98QK1DmD-5g Pääasia tietenkin, että lähtee edes käyntiin ja varmasti monen mielestä tuommonen käynnistyvyys on ihan normaalia... vaan ois kiva saada se vanha "vaivaton" kylmästartti takas ![]()
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|||
|
|||
![]()
Mulla on uudet orkkis hehkut ja sama oire.
|
|
|||
|
|||
![]()
Tarkista ne venttiilivälykset ettei kanna.
|
|||
|
|||
![]()
Eikös sen huomaisi tehoissa jos joku venttiili kantaa ?
|
|
|||
|
|||
![]()
Eipä kyllä ainakaan minun persdyno huomannut mitään kun kone oli lämmennyt.
|
|||
|
|||
![]()
Varmaa ainakin on, etteivät vanhuuttaan ainakaan parane ja voi olla montakin eri vikaa. Kuulostaa videossa samalta kuin yksi hehku olisi mykkä. toisaalta jos hehku mykkä, niin toimisiko hehkun merkkivalo "normaalisti".
Onko noin uudessa enää sitä vahapatruunasysteemiä syöttöpumpun kyljessä...voisiko osasyynä olla? Saako se ilmaa jostain ja kylmänä yskii enimmät ilmat pihalle ennen kuin käynnistyy?
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
syöttöpumppu vuotaa | walle81 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.12.2010 18:56 |
rengas vuotaa | ahku | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 18.02.2009 06:03 |
Tankki vuotaa! | 33SD | Tekniikka & Jutustelu | 31 | 12.03.2007 17:47 |
Automaatti vuotaa?! | MrShit | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 11.06.2005 23:00 |
Rankun tankki vuotaa.. | Tikru75 | Tekniikka & Jutustelu | 30 | 09.02.2005 22:37 |