![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Mulla oli Dobinsonin sarja 2" korotuksella. Ei ne arkiajon ominaisuudet siitä parantuneet, ohjaus muuttui mielestäni hieman omituiseksi. Sladittelu muuttui aikamoiseksi arpapeliksi. Mutta kun auto koron myötä nousi niin alle mahtui paremmin huoltamaan, isommat renkaat meni alle ja näin maastotoiminta helpottui. Dobinson on pirun jäykkä ensialkuun. Jälkikäteen ajatellen olisi ehkä kannattanut ostaa uudet alkuperäiset jouset läsähtäneiden vanhojen tilalle jolloin auto nousee melkeinpä riittävän ryhdikkääksi satunnaiseen maastoajoonkin ja jolloin esim. 33" menee leikiten alle. Itse aloittaisin hyvistä tarpeellisen korkuisista renkaista, niin pääsee hieman eroon akseliulokkeiden tökkimisestä maastoon. Sitten jousitusta.
Tiäräksää tuanoi Viimeksi muokannut vartiainen : 27.02.2014 09:43 |
|
|
||||
|
||||
|
Jos sulla on ehjät ja muuten hyvät alkuperäiset jouset niin laitat vaan korotuspalikkaa väliin. Mutta korkeintaan pari tuumaa koska iskareista loppuu ulosjoustossa pituus. Mulla on vakioiskarit ja niihin on eteen tehty erilaiset mutterit alapäähän jotta riittää pituus.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| hdj:n omistajat tänne. | Kratz | Tekniikka & Jutustelu | 2309 | 03.09.2025 06:41 |
| 4Runnerin omistajat tänne | Daddy's Toy | Chit-Chat | 34 | 12.10.2022 09:51 |
| Suzukin omistajat tänne | Suzukisj410K | Chit-Chat | 260 | 17.06.2015 12:01 |
| Volvon omistajat tänne | hoojii | Chit-Chat | 77 | 12.12.2014 23:54 |
| Pehmolelukoiran omistajat tänne!!! | baxxter | Chit-Chat | 16 | 24.05.2013 20:27 |