Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.02.2014, 08:46
vodkapatteri vodkapatteri ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 16.05.12
Sijainti: lapinlahti
Viestit: 254
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jesse89 Näytä viesti
Itse pumpun viimeeksi kasaneena takaisin jakopää auki niin siellä jakopäässä ei ainakaan 86vm pelissä ole mitään solenoidit on pumpussa se perä mihin suutin putket tulee on sammutin solenoidi ja sit pumpun etupäässä pumpun ja moottorilohkon puolella toinen solenoidi ja ne katkaisijan paikat on siel pumpun perässä 3 ja 2 napainen johto sarja tulee imusarjan alta sinne ja maadoitus tulee takana olevan sammutin solenoidin mutterin alle sen kumi kortsun alle siis.
nonii nyt pata pyörii. suutinputkien päässä oleva solenoidi kortsun alla on kyllä sammutin mutta virta sille pitää syöttää mutterin alle että se toimii.
näin ainakin mulla.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 15.02.2014, 11:03
jesse89 jesse89 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 23.01.12
Sijainti: Pennala Suomi
Viestit: 479
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja veeti1 Näytä viesti
nonii nyt pata pyörii. suutinputkien päässä oleva solenoidi kortsun alla on kyllä sammutin mutta virta sille pitää syöttää mutterin alle että se toimii.
näin ainakin mulla.
No en nyt mennyt varmaksi onko maadoitus vai virta mutta sen mutterin alle joka tapauksessa johto kuulu
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 23.02.2014, 00:25
Henaa:n Avatar
Henaa Henaa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 18.04.13
Sijainti: Sastamala
Viestit: 157
Perusasetus

Onko joku vaihdellut korotettuun läjään tuollaisia trailgearin high steer ohjausvarsia autoihinsa?

Onko ihan "turha" hankinta vai kannattava sijoitus?

Itsellä ei ole kyllä kiinnostusta alkaa kääntelee alkuperäisiä.
__________________
-MMC-
-Team metsäkeijut-

Viimeksi muokannut Henaa : 23.02.2014 11:50
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 23.02.2014, 13:39
jesse89 jesse89 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 23.01.12
Sijainti: Pennala Suomi
Viestit: 479
Perusasetus

Miks tarvisit laittaa tuollaisen? Tietty jos joku 4 tuumaset jouset ja koppa nostettu ja isot renkaat niin voipi auttaa tuskin hirveemmin pienellä korotuksella apua.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 23.02.2014, 13:42
Henaa:n Avatar
Henaa Henaa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 18.04.13
Sijainti: Sastamala
Viestit: 157
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jesse89 Näytä viesti
Miks tarvisit laittaa tuollaisen? Tietty jos joku 4 tuumaset jouset ja koppa nostettu ja isot renkaat niin voipi auttaa tuskin hirveemmin pienellä korotuksella apua.
Tälläistä vastausta juuri kaipailin!

Kiitoksia jesse89!
__________________
-MMC-
-Team metsäkeijut-
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 23.02.2014, 14:00
Arpe:n Avatar
Arpe Arpe ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.12.05
Sijainti: Lappeenranta. Finland.
Viestit: 1.117
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Henaa Näytä viesti
Onko joku vaihdellut korotettuun läjään tuollaisia trailgearin high steer ohjausvarsia autoihinsa?
Miul on Läjässä Hj:n high steer varret. Liikaa tilaa ei jää,mut just ne sinne pystyy asentamaan.
Raidetangon saa noilla nousemaan perämurikan yläpuolelle ja tehostajalta tulevan vetotangon reilusti ylemmäs ku läjässä normaalisti.
Vielä ku vaihtaa simpukan sektorivarren suoraan hd-maliin,ni on tuo etummainen tanko jo melko mukavasti suojassa.
Vanhempikoppaisessa läjässä ei etuiskarit noilla varsilla mahdu enää omille paikoilleen,joten tarvii siirtää muualle. Tuos omassa siirretty jousien keskelle. Samaan tyyliin ku uudempikoppaisessa.
__________________
Montenegro offroad club #88
Montenegro racing 16
www.montenegrooffroad.com
6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 24.02.2014, 07:13
jesse89 jesse89 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 23.01.12
Sijainti: Pennala Suomi
Viestit: 479
Perusasetus

Henaa etkö kestä totuutta? Et ole varmaan lukenut koko topikkia läpi? 4 tuumanen korotusten jälkeen alkaa vasta menemään vituiksi sekä tuo ohjaus että myös kartaanien kulmat niin en itse ainakaan näe tarvetta tuolle osalle. Tietty jokainenhan tekee oman autonsa mieleseksi sekä ostelkoot vaikka mitä osia vain parantaakseen mukamas ajo ominaisuuksia
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 24.02.2014, 12:34
Late_:n Avatar
Late_ Late_ ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 04.04.10
Sijainti: Hamina
Viestit: 979
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jesse89 Näytä viesti
Henaa etkö kestä totuutta? Et ole varmaan lukenut koko topikkia läpi? 4 tuumanen korotusten jälkeen alkaa vasta menemään vituiksi sekä tuo ohjaus että myös kartaanien kulmat niin en itse ainakaan näe tarvetta tuolle osalle. Tietty jokainenhan tekee oman autonsa mieleseksi sekä ostelkoot vaikka mitä osia vain parantaakseen mukamas ajo ominaisuuksia
Kyllä mulle Läjään olisi kelvannut paremmin suojassa oleva vetotanko ja raidetanko. Ei se niiden tankojen oikominen / vaihtelu varsinkaan reissussa niin kivaa ole.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 24.02.2014, 19:05
VOLIATTI VOLIATTI ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 05.02.09
Sijainti: vantaa
Viestit: 743
Perusasetus

Kertokaa nyt hyvät toyota immeiset sopiiko bj tml murrokset rj akseliin vai pitääkö hakata päätäseinään, kiitos jo etukäteen.
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 24.02.2014, 19:16
Arpe:n Avatar
Arpe Arpe ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 16.12.05
Sijainti: Lappeenranta. Finland.
Viestit: 1.117
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Late_ Näytä viesti
Kyllä mulle Läjään olisi kelvannut paremmin suojassa oleva vetotanko ja raidetanko. Ei se niiden tankojen oikominen / vaihtelu varsinkaan reissussa niin kivaa ole.
Tää on nimenomaan ideana noilla highsteer varsilla. Eivät välttämättä liity mitenkää auton korkeuteen.
Vetotanko on normiläjässä enempi ku huonossa paikassa,ensimmäinen joka vääntyy vaik ois tehty millasesta umpijöötistä. Ja äärimmäisen hankala suojata fiksusti panssarilla.
__________________
Montenegro offroad club #88
Montenegro racing 16
www.montenegrooffroad.com
6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 25.02.2014, 17:10
Henaa:n Avatar
Henaa Henaa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 18.04.13
Sijainti: Sastamala
Viestit: 157
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jesse89 Näytä viesti
Henaa etkö kestä totuutta? Et ole varmaan lukenut koko topikkia läpi? 4 tuumanen korotusten jälkeen alkaa vasta menemään vituiksi sekä tuo ohjaus että myös kartaanien kulmat niin en itse ainakaan näe tarvetta tuolle osalle. Tietty jokainenhan tekee oman autonsa mieleseksi sekä ostelkoot vaikka mitä osia vain parantaakseen mukamas ajo ominaisuuksia
Miten niin en kestä totuutta? Ja enkä tosiaan ole lukenut koko topicia läpi. Pitäiskö lukea? Enpä usko.

Ja kyllä voin sanoa että läjä ja 75mm korotus ja boggerit alla on aika epämukava yhdistelmä ajella kisoissa tieosuuksilla, joten ajattelin olisiko näistä osista hyötyä, mutta näyttävät tuovan myös hyötyä maastonpuolelle lisäksi. Eli siis harkitsemisen kaltainen idea loppuviimeksi.

Mutta esim mitä arpe/late tuossa laitteli tietoja lisää asiasta ovat aika tärkeitä tietoja minulle. Kiitos siitä.
__________________
-MMC-
-Team metsäkeijut-
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 27.02.2014, 15:32
jesse89 jesse89 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 23.01.12
Sijainti: Pennala Suomi
Viestit: 479
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Henaa Näytä viesti
Miten niin en kestä totuutta? Ja enkä tosiaan ole lukenut koko topicia läpi. Pitäiskö lukea? Enpä usko.

Ja kyllä voin sanoa että läjä ja 75mm korotus ja boggerit alla on aika epämukava yhdistelmä ajella kisoissa tieosuuksilla, joten ajattelin olisiko näistä osista hyötyä, mutta näyttävät tuovan myös hyötyä maastonpuolelle lisäksi. Eli siis harkitsemisen kaltainen idea loppuviimeksi.

Mutta esim mitä arpe/late tuossa laitteli tietoja lisää asiasta ovat aika tärkeitä tietoja minulle. Kiitos siitä.
Mä tiedän ainakin sen että mitä vaikeempia auto on ajettava normitiellä sitä paremmin se etenee metsässä. Hmm boggerit alla kaikkialla muualla kuin metsässä epämukava vähän kuin traktoreiden peltomallin pyörät.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hdj:n omistajat tänne. Kratz Tekniikka & Jutustelu 2309 03.09.2025 06:41
4Runnerin omistajat tänne Daddy's Toy Chit-Chat 34 12.10.2022 09:51
Suzukin omistajat tänne Suzukisj410K Chit-Chat 260 17.06.2015 12:01
Volvon omistajat tänne hoojii Chit-Chat 77 12.12.2014 23:54
Pehmolelukoiran omistajat tänne!!! baxxter Chit-Chat 16 24.05.2013 20:27


Sivu luotu: 14:26 (GMT +2).