![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]()
Tuohon turbokeskusteluun, onko ljsee suoraan käypiä turboja muutakun tuo orkkis ct20?
|
|
|||
|
|||
![]()
moro. en viitiny avaa topikkia tän kysymyksen takia
onko lj:ssä tiheämmät välitykset akseleissa kun rj:ssä ja sopii vissiin ristiin heittää rj:stä lj:hin |
|
||||
|
||||
![]()
meniskö toi hj:jiin ct-26 mutta turbo asentaja sanoi että sillä saa vain aikaan nopeemmin koneen hajoamisen.... jotenkin näin se meni
|
|
||||
|
||||
![]()
Lj:ssä välitys on 4.88 -Rj:ssä 4.56 eli on tiheemmät ja sopii keskenään.
|
|
||||
|
||||
![]()
Mulla oli uuskoppasessa läjässä ct26 eikä se tuntunut konetta hajottavan.
|
|||
|
|||
![]()
Takaperässä ei käy välitykset keskenään rj:ssä ja lj:ssä, peräkuori on erilainen. Mut ongelmaahan ei ole jos vaihtaa koko perämurikan.
|
|
||||
|
||||
![]()
Mitäs eroa noissa banjoissa on?
Montenegro offroad club #88 Montenegro racing 16 www.montenegrooffroad.com 6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX |
|
|||
|
|||
![]()
Mä en ainakaan saanut Rj:n 4.56 välitystä sopimaan Lj:n peräkuoreen arbin lukon kanssa. Pinjoni akselin reikä on eri kohdassa kun 4.56 välityksen iso lautaspyörä on paksumpi kuin 4.88 lautaspyörä. Tai tällänen mulla ainakin tuli vastaan.
|
|
||||
|
||||
![]()
jep. Nyt meni jakeluun,eli se ero on perämurikan kuoressa,ei akseliputkessa eli banjossa eli kongissa. niiku ekaks ymmärsin.
Hyvin on mahdollista,et noissa lautaspyörän paksuuksissa on eroja koska 5,29 välityksessä pitää sorvata lautaspyörää ohuemmaks,et sen saa sopimaan 4,88:n tilalle.
Montenegro offroad club #88 Montenegro racing 16 www.montenegrooffroad.com 6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Sitä se ehotti mulle että se ois sorvannu turbosta imupuolta että se saa mahtumaan sinne ct-26 imupuolen siivet että kone saa paremmin happee mut se oli jo liian kallis homma mun budjetilla |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ainii sain toyotan toimimaan purin uudelleen sekä nestepään että sen pumpun kannen ja kasasin uudelleen. Epäilen että nestepäässä se akseli ei ollut kunnolla nokkalevyn tapissa. Hei sellainen kysymys 2 tuuman koropalat kopan ja rungon väliin heitin ja tuli etee seuraavan laisia ongelmia syylärin koppaa ei saa takas ottaa tuuletin kiinni sekä pikkupuolta ei saa kytkettyä keppi ottaa runkoon kiinni? Ootteko nostaneet vaihdelaatikkoa ylemmäksi?
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Tuleeks sulle jotkut jättirenkaat vai mihin tarvit korinkorotusta? |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kiitos vinkeistä
|
|
||||
|
||||
![]()
Aa, no sit se korinkorotuskin saattaa olla tarpeen
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
tuommonen tuo mun kiinteä öljynen jäte
|
|
|||
|
|||
![]() syöttöpumppu
kuka tietää mikä on läjän vm.88 pumpussa solenoidi/venttiili joka on jakopään puolella?
se syöttöputkien päässä oleva on varmaan sammutin solenoidi. 3napainen liitin sinne tulee. tarviiko muu virtaa kun tuo tyhjäkäynti puoli. yx piuha on varmaan maa. löytyykö kytkentä kaavioo kellään moottoriin.? |
|
|||
|
|||
![]()
Itse pumpun viimeeksi kasaneena takaisin jakopää auki niin siellä jakopäässä ei ainakaan 86vm pelissä ole mitään solenoidit on pumpussa se perä mihin suutin putket tulee on sammutin solenoidi ja sit pumpun etupäässä pumpun ja moottorilohkon puolella toinen solenoidi ja ne katkaisijan paikat on siel pumpun perässä 3 ja 2 napainen johto sarja tulee imusarjan alta sinne ja maadoitus tulee takana olevan sammutin solenoidin mutterin alle sen kumi kortsun alle siis.
|
|
|||
|
|||
![]()
meinaatko että kumpikin solenoidi tarvii virran ja maa piuha takimman solenoidin mutterin alle , sitte saa käyntiin.
eli mulla kolme napainen liitin pumpulla. siihen siis 2 virtaa ja yx maa. |
|
|||
|
|||
![]()
Siis tuota sieltä edestä tulevalta anturilta menee se johto sen sammuttimen kortsun alle maihin. sitten pumpun perässä on 2 liitintä toinen 3 napainen ja toinen 2 napainen mulla ainakin tulee imusarjan alta johdot jossa on kyseisten liittimien uros navat. Ne vain yhdistät niin sitten sulla on kaikki tarpeellinen sähkö pumppuun.
|
|
|||
|
|||
![]()
Tuli tänään leimattua toyota no säätelin pumppua kaasulla kokeilin ettei tule tummaa putkesta en pistänyt merkille mitenkään vetoja ihmeellisemmin kun tehokkaammalla autolla olen ajellut ja muistan sen olevan suht laiska. No päästötesteissä tuli aika huvittavat lukemat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hei minkäs kokoiset boggerit sulla on? 4 tuumaa korotusta?
|
|
|||
|
|||
![]()
35/16-15 ja 2" korotus
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
näin ainakin mulla. |
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hdj:n omistajat tänne. | Kratz | Tekniikka & Jutustelu | 2307 | 17.07.2025 10:19 |
4Runnerin omistajat tänne | Daddy's Toy | Chit-Chat | 34 | 12.10.2022 09:51 |
Suzukin omistajat tänne | Suzukisj410K | Chit-Chat | 260 | 17.06.2015 12:01 |
Volvon omistajat tänne | hoojii | Chit-Chat | 77 | 12.12.2014 23:54 |
Pehmolelukoiran omistajat tänne!!! | baxxter | Chit-Chat | 16 | 24.05.2013 20:27 |