![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() meinaatko että kumpikin solenoidi tarvii virran ja maa piuha takimman solenoidin mutterin alle , sitte saa käyntiin. eli mulla kolme napainen liitin pumpulla. siihen siis 2 virtaa ja yx maa.
|
|
|||
|
|||
![]()
Siis tuota sieltä edestä tulevalta anturilta menee se johto sen sammuttimen kortsun alle maihin. sitten pumpun perässä on 2 liitintä toinen 3 napainen ja toinen 2 napainen mulla ainakin tulee imusarjan alta johdot jossa on kyseisten liittimien uros navat. Ne vain yhdistät niin sitten sulla on kaikki tarpeellinen sähkö pumppuun.
|
|
|||
|
|||
![]()
Tuli tänään leimattua toyota no säätelin pumppua kaasulla kokeilin ettei tule tummaa putkesta en pistänyt merkille mitenkään vetoja ihmeellisemmin kun tehokkaammalla autolla olen ajellut ja muistan sen olevan suht laiska. No päästötesteissä tuli aika huvittavat lukemat
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hdj:n omistajat tänne. | Kratz | Tekniikka & Jutustelu | 2309 | 03.09.2025 06:41 |
4Runnerin omistajat tänne | Daddy's Toy | Chit-Chat | 34 | 12.10.2022 09:51 |
Suzukin omistajat tänne | Suzukisj410K | Chit-Chat | 260 | 17.06.2015 12:01 |
Volvon omistajat tänne | hoojii | Chit-Chat | 77 | 12.12.2014 23:54 |
Pehmolelukoiran omistajat tänne!!! | baxxter | Chit-Chat | 16 | 24.05.2013 20:27 |