Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 15.02.2014, 13:30
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.445
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 4x4_76 Näytä viesti
Alempi varsi on ~470, ja ylempi ~445 milliä. Tossa kuvassa on jämäkän oloiset varret, mitä taas Rockautossa myytävät orkkisvarret ei ole. Painavan auton alla eivät kestä yhtään kivien yli liu'uttamista.
Ei ne vastaavat vakiorimpulat kestä tonnia kevyemmän Jeepinkään alla kivien yli ajoa.. Noi putkimalliset toisaalta kestää melkein mitä vain.

__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 15.02.2014, 14:00
HeikkiH:n Avatar
HeikkiH HeikkiH ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: Lappeenranta
Viestit: 3.613
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Timo_L Näytä viesti
Ei ne vastaavat vakiorimpulat kestä tonnia kevyemmän Jeepinkään alla kivien yli ajoa.. Noi putkimalliset toisaalta kestää melkein mitä vain.
Ainoa positiivinen asia on se, että ne saa hyvin vähäisellä voimalla taivutettua takaisin alkuperäiseen muotoon. Hyvinkin pitkälti siksi tollaiset, että kolaritilanteessa akseli pääsee pakenemaan alta.
Säädettävät putkimallit pitäis omaankin hankkia, 65 millin korotus niin akseli ei ole keskellä pyöräaukkoa ja casteri on perseellään, säädöissäkään ei riitä varat saada edes toleranssien sisään.
__________________
Montenegro Offroad Club #21

Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 15.02.2014, 14:10
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.445
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 4x4_76 Näytä viesti
Ainoa positiivinen asia on se, että ne saa hyvin vähäisellä voimalla taivutettua takaisin alkuperäiseen muotoon. Hyvinkin pitkälti siksi tollaiset, että kolaritilanteessa akseli pääsee pakenemaan alta.
Nähnyt jeeppifoorumilla kuvia, missä on kolaroitu putkimallin tukivarsilla ja ne on tulleet pohjasta läpi matkustamoon.. että onhan niissä huonojakin puolia. Noissa alkuperäisissä ei sitten olekaan juuri muuta hyvää kuin puslat, ja nekin ahdistaa metsäkäytössä liikaa joten tarttee flexjointit ainakin toiseen päähän
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostettu Ramchargeriin 15x10 tai 15x8 vanteet 5x4.5 jako -Captain- O/M/V Renkaat ja vanteet 5 30.03.2013 07:58
M: Kierrejouset Tonza O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 11.11.2007 19:05
o:kierrejouset Jii-Jii O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 7 04.03.2006 20:25
M kierrejouset joker O/M/V Muut 0 16.03.2005 17:56
O: Kierrejouset MK O/M/V Muut 4 27.01.2005 12:36


Sivu luotu: 14:49 (GMT +2).