![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Ranchon iskareista oli ainakin takavuosina netissä virallinen katalogi jossa oli kaikki tarvittava tieto kiinnityksistä lähtien. tähän hätään en kerkee kaivella sitä esiin.
__________________
www.OFFROADOULU.com |
|
#2
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Edittiä... Oisko olluna tuo http://www.4wd1.com/rancho-rs9000xl-...ifications.htm Viimeksi muokannut vturpeinen : 03.02.2014 09:50 |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Löyty tällanen !
http://www.kyb.com/technical/documen...onsSecured.pdf
__________________
EX HJ60TD HDJ80 -92 --------------------------------------------------------------- Kaikkihan on köyhälle kallista, mutta silti kaikille saman hintaista
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
monroella on kätevä haku netissä automallin mukaan, mutta ite ainakin haluan nimenomaan listan jossa voi valita kiinnityksen ja pituuden perusteella iskarin, joka löytyy vielä biltemasta tai motonetista.
Liian työlästä ensin miettiä missä autossa olis sopiva iskari, sitten hakea sen tiedot netistä ja lopuksi vielä kattoa onko sellasta ostettavissa kohtuu hintaan. |
|
#5
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Onkos kukaan koskaan miettinyt että mitä eroa näissä eri iskareissa on ajo-ominaisuuksien suhteen? Vai onko näin että aivan sama minkä iskarin sinne auton alle tunkee kunhan se vain on halpa.
Itse olen niitä jonkin verran testaillut ja erot ovat huimat, tässä karkea esimerkki: laitetaan LJ:n alle vakiot kybit tai motonetin iskarit ja lähdetään ajamaan suhteellisen kuoppaista maastoa, maksimi nopeus jota voi ajaa on noin 20 km/h kun alkaa tuntua ettei penkissä kestä. Seuraavaksi vaihdetaan alle isommat kaasuikarit kuten Dobinson, Ome yms. Ja vauhtia voi pitää jo noin 30 km/h MUTTA sitten kun heittää sinne alle esim. lisäsäiliölliset ProFenderin iskarit niin samassa maastossa voikin jo ajaa 50 km/h. Ja tästäkin voi vielä parantaa, Tunisiassa kun köröteltiin noin viittäkymppiä kun kovempaa ei kärsinyt ajaa niin Wildcatit menivät noin kahdeksaa kymppiä ohi eivätkä näyttäneet juurikaan pomppivan. Ja sitten vielä iskareiden kestävyydestä sen verran että esim. Laatokalla saattoi viikossa hajota 2-4 kpl isoja Dobinsonin iskareita mutta ProFenderin lisäsäiliöllisillä iskareilla olen nyt ajanut jo ainakin 5 viikon mittaista kisaa eikä yksikään ole hajonnut tai menettänyt vaimennustehoaan. |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Nuo Dopinssonit on täyttä paskaa.Ei ne kestä vaikka ajais kävelyvauhtia.
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
http://www.youtube.com/watch?v=mh_jYY-siwI
Lainaus:
Pelkkä pitkä iskarin liike ei tuo mitään autuutta, sen pitää sopia autoon muidenkin ominaisuuksien takia. Voi kattella tuota Fox Racingin videota ja vetää omat johtopäätökset kuinka kivaa olisi vetää reittiä Suzukilla, missä on jostain tupla massoilla olevasta autosta olevat iskarit. Linkki on tuolla viestin alussa ja hätäisimmät voi hypätä 3:50 kohtaan. Tai kahden minuutin kohdalle
__________________
RASOR Viimeksi muokannut Mutis : 04.02.2014 22:26 |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Siinä oli lueteltuna iskun pituus, kiinnitys ja vielä auto jossa niitä on ollu, niin voi suoraan käydä hakemassa motonetistä tai biltemasta. |
|
#10
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
![]() |
| Luokat |
| iskari, iskunvaimennin, jousto, pituus |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään gen1 pajeron osia, listaa päivitetty | suzukirby | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 17 | 17.07.2011 20:31 |
| Ostetaan Ohjauksen iskunvaimennin HJ60 | Lamanka | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 12.09.2009 23:07 |
| iskunvaimennin asiaa | Punanenä | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 26.04.2009 14:14 |
| Myydään KYB iskunvaimennin 2kpl | Ipe64 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 16.02.2009 07:26 |
| Myydään MB OM 617 turbo + 3 x automaatti, päivitetty listaa | ranke | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 17 | 17.01.2009 15:01 |