Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.01.2014, 21:58
khonkonen khonkonen ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 08.12.07
Sijainti: Töpsävä, Finland.
Viestit: 1.588
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhapumppu Näytä viesti
Tänään sitten tuli tuomio tuosta jakiksesta,välityksiä siihen ei kannata alkaa tekemään vähässä kummassa,välitystä ei juurikaan saa tiheämmäksi kuin tuo aussisarja,ja kestävyys tulisi olemaan suuri kysymysmerkki. Menisi kuulema akselit niin ohkasiksi. Taidanpa laittaa tuostakin säästyneet rahat sivuun ja lakaa etsimään uutta autoa,kun tää pajeron rakentaminen on vähän että turha työ menee aivan hukkaan.
Onko tuo aussisarja sitten liian pitkä vai? Paljonko olisi tullut homma maksamaan?

__________________
Huono tie, parempi mieli.
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 27.01.2014, 22:05
Nuhapumppu:n Avatar
Nuhapumppu Nuhapumppu ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 21.08.10
Sijainti: MUHOS
Viestit: 1.777
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja khonkonen Näytä viesti
Onko tuo aussisarja sitten liian pitkä vai? Paljonko olisi tullut homma maksamaan?
Saman kuin tuo ostosarjan kanssa,eli ~1000€ se aussisarja on 2,8 joka mielestäni on ehkä liian pitkä vielä jos haluaa 35renkaat lyödä alle. kok välitys olisi n.55
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla.
LaMaas ry
www.lamaas.fi
www.lamaas.1g.fi
https://www.facebook.com/LaMaasRy
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 11.05.2014, 20:27
Jartsa 74 Jartsa 74 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.11.11
Sijainti: Ylivieska
Viestit: 100
Perusasetus

Viimeinkin tuo tuplajakis homma otti askeleen eteenpäin.
Omassa käytössäni ei tarvi nopeaa puolta ollenkaan, tuo Pajeron hidas puolihan on riittävän nopea melkein kaikkeen muhun paitsi maantielle.
Paketista tuli 175mm pitkä ja kuiva paino 13,5kg. Rattaat Pajeron varaosa jakiksesta ja hieman laser leikattuja levyn paloja pari akselin pätkää. Välilaatikko pelkkä alennusvaihde, päälaatikkoa operoidaan tuon välilaatikon kautta.
Ihan hyvältä tuntui tuossa pihalla testaillessa mutta tosi testit jäävät ensiviikonlopun Raision trial-kisaan.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	Jakis 1.jpg‎
Views:	788
Size:	192,0 Kt
ID:	49344   Click image for larger version

Name:	Jakis 2.jpg‎
Views:	649
Size:	199,3 Kt
ID:	49345   Click image for larger version

Name:	Jakis 3.jpg‎
Views:	625
Size:	179,5 Kt
ID:	49346   Click image for larger version

Name:	Jakis 4.jpg‎
Views:	641
Size:	117,9 Kt
ID:	49347   Click image for larger version

Name:	Jakis 5.jpg‎
Views:	731
Size:	206,0 Kt
ID:	49348  

Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 13.05.2014, 05:23
Hautalintu Hautalintu ei ole kirjautuneena
Konkari++
 
Rekisteröitynyt: 15.01.08
Sijainti: Vanha-Ulvila, Western Finland
Viestit: 704
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jartsa 74 Näytä viesti
Viimeinkin tuo tuplajakis homma otti askeleen eteenpäin.
Omassa käytössäni ei tarvi nopeaa puolta ollenkaan, tuo Pajeron hidas puolihan on riittävän nopea melkein kaikkeen muhun paitsi maantielle.
Paketista tuli 175mm pitkä ja kuiva paino 13,5kg. Rattaat Pajeron varaosa jakiksesta ja hieman laser leikattuja levyn paloja pari akselin pätkää. Välilaatikko pelkkä alennusvaihde, päälaatikkoa operoidaan tuon välilaatikon kautta.
Ihan hyvältä tuntui tuossa pihalla testaillessa mutta tosi testit jäävät ensiviikonlopun Raision trial-kisaan.
Miltä tuo paketti vaikutti olisko paha rasti saada toi pitkä puoli pelaamaan niin että voisi vielä kadullakin kurvata muun liikenteen joukossa?
__________________
GMC Suburban 6.5td -95
Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl"
Suzuki SJ413 -86

"Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!"

The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!!
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 13.05.2014, 20:40
Jartsa 74 Jartsa 74 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.11.11
Sijainti: Ylivieska
Viestit: 100
Perusasetus

Tuohon sisäänmenoakselin ja ulostuloakselin rattaiden väliin se nopeusalueen valinta tulee että tuskin tuo nyt mahdoton ois. Minulla tuo teeitse ulostuloakseli mutta eiköhän tuo onnistuisi alkuperäisestä tehdä.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
ostettu KössiKenguru O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 02.12.2007 21:53
Hilux jakolaatikon välitys? Uusis Tekniikka & Jutustelu 3 11.06.2007 05:41
O: LJ-70 jakolaatikon välitys Oskulennu O/M/V Ajoneuvot 1 06.03.2007 07:56
Suzukin jakolaatikon välitys muutosta ? sako Tekniikka & Jutustelu 15 15.02.2007 15:15
Jakolaatikon välitys Antte Tekniikka & Jutustelu 10 10.01.2007 18:00


Sivu luotu: 16:25 (GMT +2).