![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() siun pitäs muuttoo tänne susirajale ni ois laittokaverit, työkaluja ja ossoomista, meinkii kimppatalliin sopis yks auton kokone auto pysyväisesti halliin ja ku kysees on viel chevy ni ainoostaa fordimiehet aukos piätään ja nekkii on onneks vähemmistössä ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Voi olla että jää pivot ball studit vaihtamatta, ei us parts tunnistanut rasvattavaa versiota. En sitten tiedä olisiko kaikkiin uudempiin porailtu rasvausreikiä. Painelaakeri se tuntuu olevan ongelman lähde kuitenkin tässä tapauksessa.
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Toi usparts asiakaspalvelu on tätänykyään ihan motonetin tasolla muutenkin, oon huomannu. Jos asiakas ei itse tiedä osanumeroa johonkin vähän erilaisempaan osaan niin niitä ei vittuaka tunnu kiinnostavan koko asia...
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
elä nyt ota absoluuttisena totuutena, ainakaan täytenä tätä seuraavaa, mut mie luulen, jotta kun se nivel ei oo alkujaan rasvattava, ni oikeenlainen rasva kestää siinä sen ajan, mitä kytkin itessään kestää, ellei autolla kahlailla tms, että sinne pääsis (????) vettä tms paskaa.. ei nuo ameriikankaa inssit ihan idiootteja ole, vaikka joskus niiden suunnittelut tuntuu alkuunsa aika vitun typeriltä, aika pitkälle ne on noita juttuja miettiny ja monesti se alkuperänen systeemi on ihan toimiva
![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Kunnollinen vettä ja painetta kestävä rasva sinne pallon kuppiin, niin tuskin ihan heti aiheuttaa ongelmia.
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
__________________
BJ 45 -1981 Land Rover Series 3 -1976 Land Rover Defender TD5 2002 |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
http://esory.kuvat.fi/#/ |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Tohon vielä sellanen lisäys että huomasin noiden geeämmien huolto-ohjelmassa olevan sellasen kuin "Clutch fork ball stud lubrication every 30tmls or 50tkms"
Suosituksena ilmoitetaan vaan että sen pitäis olla jotain kuumankestävää laakerivassua.
__________________
BJ 45 -1981 Land Rover Series 3 -1976 Land Rover Defender TD5 2002 |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
... ja tän toimenpiteen huolto-ohje, ota laatikko pois, rasvaa studi, asenna laatikko takaisin, 9 h ja 900 taalaa tänks ??
__________________
- Levannon We(l)ho - |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kontinkuljetusapua Saksasta Suomeen kuun lopussa? | Heering80 | Chit-Chat | 0 | 05.11.2013 10:33 |