![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() remontti tehtiin sen takia kun pyöräshti yhdestä kiertokangesta liuskat päällekkäin.. kansikin on sama mikä siinä oli aikasemminkin mutta vain plaanattu suoraks eikä siinä halkeamia näkynyt!
|
#2
|
||||
|
||||
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
nuo suutinputket olen jo tarkistanut että ovat oikein..
ei ole kantta koeponnistettu mitenkään muutoin kuin sen verran että toimi aikaisemminkin.. |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Siis rautalangasta väännettynä,oletko katsonut ja VARMISTANUT ajoituksen että 1.syl on VARMASTI ykk. ja sitten nokka ja pumpun merkit on TAATUSTI oikein?
Kun nuo oireet kyllä viittaisi vahvasti siihen että ajoitus joko nokan tai pumpun on pielessä. Kun eikö se ollut niin että VARMASTI ei ota ilmaa dieselin joukkoon. Ei herneitä.. |
#5
|
|||
|
|||
![]()
juu ei sinne dieselin joukkoon ainakaan herneitä pääse
![]() nyt on erillinen tankki lyhyillä letkuilla eli ilmavaivoja tuskin on! jakopään merkkejä on nyt katteltu sen verta monta kertaa että lopetan autoihin kajoamisen kokonaan jos ne merkit vielä olisi väärin!! |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Tuleehan sinne suuttimille ainetta? Ku pyörii se katiska ni aukassu putkea suuttimen luona. Ruikkii kunnolla? Todennäköisest tulee.
Ei oo voinu joku "väärä" hihnapyörä vaihtua? Jotenkin vaan sinne jako hommaan haiskahtas... E: paahan meille kuvaa siitä ku jako merkeissään. Jos sattunu joku hölmö ajatushärö... Viimeksi muokannut hiluvitkutin : 22.01.2014 08:05 |
#7
|
|||
|
|||
![]()
pyörät on kyllä samat.. eli siis jako merkit on kampuralla ylös, nokalla alas ja pumpulla ylös.. ja merkit on niin osuvasti kohallaan ku ne vaan voi saada.. ja kolkottaan saa kyllä kun hampaan kääntää pumpun pyörää aikasemmalle.. mutta kun on merkeissään ja kääntelee pumppua, ei tapahdu oikein mitään! sehän tässä arveluttaa kun tuo kone on vissiin jostain hiacesta alunperin et mikähän sekasikiö se on pumpun ja jakopään osalta?
|
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
.................................................. .................................................. .......C...D |
#9
|
|||
|
|||
![]()
oliko tässä nyt eri alakerta pumppu ym ja kansi vanhasta?
jos niin joku on voinut laittaa pumppuun nokkalevyn 180 astetta pieleen. helpoin kokeilla kääntää pumpun merkki suoraan alaspäin.
__________________
Suzuki Jimny 1.9TD |
#10
|
|||
|
|||
![]()
edestä katsottuna putki tulee vasemmalle ylimpään lähtöön...
koko kone on sama kun ennen! vain uusilla osilla kasattu.. mutta tuo nokkalevy homma voi silti olla mahdollinen!! sillä pumpun pyörässä on itse tehtyjä tussmerkkejä useampikin!! täytyy tänään heti koittaa kiepauttaa pyörää pyörää pyuoli kierrosta!! |
#11
|
|||
|
|||
![]()
kyl se siihen viitais, kun tuo kääntäminen ei vaikuta.
__________________
Suzuki Jimny 1.9TD |
#12
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
E: huppista näköjään vastailin jo luettuani vasta ekan sivun ja vaustaukset löytyikin jo ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mikä mättää mailissa | -MAKE- | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 12 | 03.10.2008 14:09 |
Mikä mättää Patrollin etuperässä? | SKO | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 28.06.2006 09:07 |
Mikä tässä sivustossa mättää ? | JariM | Chit-Chat | 13 | 18.11.2004 14:44 |
2.4 td toyota joku "mättää" paineen nostossa | jjtp | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 04.08.2004 13:58 |