![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
![]() mikä mättää? toyota 2L2 moottori savuttaaelikkäs hiluxin juuri remontoitu 2L2 moottori savuttaa (harmaata) kovasti eikä oikein ole vetoja! pumppuun ei ole kajottu.. pumppu samoissa merkeissä kun aikaisemmin.. ja pumppua kun kääntelee niin ei saa toivottua tulosta.. suuttimet on samat, jako tarkistettu, nafta vuotoja ei ole? onko noissa tankin päässä jonkinlainen sihti mikä voisi tukkeentua?
Viimeksi muokannut Pauli : 30.12.2013 21:45 Perustelu: otsikko aiheen mukaiseks |
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi! |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Pumppu 180astetta pielessä.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Kaveri osti veneen jossa oli myös juuri remontoitu Pajeron moottori samanlaisilla oireilla, pumpun ajoitus oli päin persettä.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
suihkuputket väärässä järjestyksessä
![]()
__________________
Pitäiskö palata takaisin,kromit sotkeentuu |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Kansi halaki..
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
pumpun merkit on niin kuin ne oli aiemminkin! kansi kävi plaanissa eikä halkeamia ollut.. suutinputketkin on oikein..
ja lisäyksenä oireisiin on hyvin pitkä startti ennenkun räjähtää käyntiin |
#8
|
||||
|
||||
![]()
Ilmavuoto polttoaineen imuletkussa? Tai vaihtoehtoisesti polttoaineen imuletku osittain tukkeessa ja imee ilmaa polttoaineen paluulinjasta?
|
#9
|
|||
|
|||
![]()
Jostain repii ilmoja polttoaineen sekaan.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Kun saat kokeiltuu tuon suoraan kannusta naftaa ym ilma/ajoitus ongelmat, niin kato huohottaako se paljon ?
|
#11
|
||||
|
||||
![]()
Samat oireet juuri kasatussa pajeron koneessa samoin patrolin koneessa kun pumppu on 180 pielessä vaikka ajoitus merkit on kohdillaan niin voi silti olla pielessä.
|
#12
|
||||
|
||||
![]()
En yhtään tunne koko konetta mutta ainaki mersussa voi pumpun laittaa oikeisiin merkkeihin ja samalla 180° pieleen.
|
#13
|
||||
|
||||
![]()
jep, samoissa merkeissä se on. oli se sitten oikeassa tai 180 astetta pielessä.
jakopää/pumppu kun pyörivät puolella moottorin nopeudesta.. |
#14
|
|||
|
|||
![]() Ei omakohtaista kokemusta,
k.o padassa taitaa pyöriä sekä pumppu että nokka samalla hammashihnalla, joten pitäs olla kohdallaan? tietysti jos pistetty johonkin omiin merkkeihin....
Mutta mitä tarkoitit, ettei ole vetoja? siis pystyykö ajamaan? ja onko vedon puute koko matkan, vai pelkästään jollain kierrosalueella? tuleeko paluuputkesta tavaraa/ilmakuplia käydessä? Olisiko mahdollista, että pumppuun olisi päässyt vettä/likaa rempan yhteydessä? |
#15
|
|||
|
|||
![]()
Tähän samaan heitän hilman oireilua. Starttaa heti, mutta alun tyhjäkäynnillä lämpimällä moottorilla tulee vaaleanharmaata ( ehkä hieman sinertävääkin) savua jonkun aikaa. Kaasutellessa savu häviää. Oisko merkkinä siitä, että jostain tulee öljyä, joka sitten palaa pois ensi minuuttien aikana. Konehan syö öljyä normisti eli riittävästi. Käy ja kukkuu hyvin, jopa vetoja on tallella. Oisko vaan öljynpolttoa? Harmaa viittais veteenkin, mutta ei katoa jäähdytysnestettä mihinkään...
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
#16
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mulla meni kerran suihkuputket väärään järjestykseen ja oireet oli jotakuinki samanlaiset. |
#17
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#18
|
|||
|
|||
![]()
pystyy ajamaan, mutta vääntö kateissa eikä muutenkaan kulje normaalisti
noita polttoainelinjoja en oo viä kerinny tutkiin.. |
#19
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=116287 |
#20
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
#21
|
|||
|
|||
![]()
Ei kannata edes välittää, se on ihan normaalia tuon ikäluokan dieselille että höyryää pikkuisen kylmänä.
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#22
|
|||
|
|||
![]()
noniin.. nyt on kokeiltu antaa erillisestä astiasta löpöä ja savun käry ehkä vähä hellitti (voi olla toiveajattelua?), mutta ei silti toimi niinkuin pitäis! kalisee melko paljon toyotan moottoriksi, eli kuulostaa että olis ajotus aikasella, mutta vaikka kääntää pumppua myöhäsemmälle ei vaikuta oikeen mitenkään!?
tyhjää käy hienosti! mutta liikkeelle lähdettäessä joutuu kierroksilla "kisutteleen" liikkeelle, eli niinkun väännot kateissa voiko se tehdä tommosta jos on suutin/ suuttimet jotenkin jumissa? ja millä sen voi todeta, muutakuin suuttimet irti, putsaus ja takasin paikalleen?? Viimeksi muokannut jalmar : 15.01.2014 14:58 |
#23
|
||||
|
||||
![]()
Tai sitten käännät pumppua 180astetta jos ei vaikutusta niin käännät toisee suuntaa. Pumppu vialta kuulostaa. Omassa kc oli vikana että linjat meni jäähän ja rupesi käymään ontosti kunnea hyyty.
__________________
Datsuki sj410 a15+jatco 3n71b |
#24
|
|||
|
|||
![]()
Tarkastappa vielä kertaalleen suutinputkien järjestys, oireet sopii ihan yks yhteen.
|
#25
|
|||
|
|||
![]()
oletko tarkistanut suuttimien avautumispaineet ja sruitannut paperille kuvan
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mikä mättää mailissa | -MAKE- | Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? | 12 | 03.10.2008 14:09 |
Mikä mättää Patrollin etuperässä? | SKO | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 28.06.2006 09:07 |
Mikä tässä sivustossa mättää ? | JariM | Chit-Chat | 13 | 18.11.2004 14:44 |
2.4 td toyota joku "mättää" paineen nostossa | jjtp | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 04.08.2004 13:58 |