![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Lainaus:
__________________
Jukka Viimeksi muokannut JiiPee : 18.01.2014 08:44 |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Amerikassa ei vissiin ole pakkasta, kun sulamisvesi valutetaan suoraan parkkipaikalle? Eihän tossa ole mitään järkeä!
__________________
Huono tie, parempi mieli. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Onkos kukaan kokeille lumen paalaamista, vähän niinkuin jätepaalina. Tiheys kasvaa ja tarpeeksi kun puristaa, niin vedeksihän se lumikin muuttuu.
![]()
__________________
Katse tulevaisuuteen, siellä ne uudet hankaluudet ovat. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Venäjän versio samasta aiheesta
![]() ![]() ![]()
__________________
www.classicjeepparts.com |
#6
|
|||
|
|||
![]() Osataan sita Suomessakin
Suomalaisversio Kallan moottoritietyomaalla oli Fouga Magisterin suihkuturbiini öljypolttimona pohjien sulatuksessa asfalttikoneen edella.
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Tästä voinee sanoa, että aika kyrväkäs laite!
![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Saattaisi ne autojen siirtokehotukset tehota ihan erilailla, kun porukka tietäisi että sieltä ollaan tulossa tuollaisella tohottimella.
![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Jälkipoltin tuohon vielä niin samalla saa asfaltinkin sileeksi
![]()
__________________
Hilux 2.4TD + MADzuki 3.0 |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Tuo satama- alueelta lumen mereenkippaamisen kielto on jotain niin täydellistä ituhippien ja viherpiipertäjien hulluutta kun vain voi olla. Esim. Vuosaaren satamassa, missä laivat voisi vispilöidä lumimössön meriveden sekaan ja homma olisi siinä, niin sen sijaan kuljetetaan tuhansia kuorma- autolastillisia talvessa lunta ensin sataman ulkopuolelle, missä se uudelleen puretaan ja läjitetään kauhakuormaajilla kentälle, missä se sitten sulaa ja samat suolan- ja hiekansekaiset paskat valuu maaperään ja sitä kautta edelleen kuitenkin mereen/ pohjaveteen.
Mitä vitun järkeä siinä on, kun meressä siitä suolavedestä olisi paljon vähemmän haittaa? Öljyä ei satama- alueelta juurikaan tule nykyisin (ei enempää kuin katuverkon lumistakaan); koneet on huollettava heti jos öljyä vuotaa vähänkin, kaikki hajonneet automaattilaatiokn yms. öljyt on pakko imeyttää ja siivota pois. Nyt siis tilanne on se että käytetän hirvittämä määrä turhaa aikaa, vaivaa (=rahaa) ja polttoainetta (=rahaa, ja tuprutellaan sitä ituhippien vihaamaa CO2:ta ja muuta myrkkyä taivaalle) ilman mitään järkevää syytä, kun homma voitaisiin tehdä vähemmillä päästöillä, helpommin ja nopeammin jos käytettäisi järkeä.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#11
|
||||
|
||||
![]()
__________________
laiskuus on lahja mutta ahneus synti |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Sorakasettiin ei välttämättä mahdu, mutta kun laatikoita suurennetaan, niin turveautoon ainakin mahtuu.
|
#13
|
||||
|
||||
![]()
milläs tyhjäät
|
#14
|
||||
|
||||
![]()
Äkkiseltään katsottuna tuo on kyllä ihan fiksu idea. Tuon lämpimän vesimäärän kun vielä laskisi hallitusti sadevesiviemäriverkostoon, niin ei sekään pääsisi jäätymään ja keväällä välttyisi tulvilta kaupunkialueilla.
Ja tuo erottelee samalla öljyn, hiekan ja roskat pois lumen seasta, joten nekään eivät joudu viemäriverkostoon. Jos vielä polttoaineen kulutus on pienempää tuolla kuin lumen kärräämisellä lumenkaatopaikalle, niin miksikäs ei? No tietty siksi, kun polttoainekartelli vaatii suurempaa kulutusta, ja pitäähän viherpiiperöiden päästä jostain valittamaan ![]()
__________________
Kuka muka on niin laiska, että jättää lauseen ke |
#15
|
|||
|
|||
![]()
Turvelaatikosta en tiedä, mutta rehu/pska kärrystä ketjupohjalla lumikuorma ainakin tyhjenee ihan hyvin. Se tulee kokonaisena jöötinä ulos ja murtuu paloiksi ulkopuolella. Eiköhän turvalaatikkokin sen verran laitojaan heiluta ajon aikana, ettei lumi ole laidoissa ihan kiinni?
__________________
Jukka |
#16
|
|||
|
|||
![]()
Ketjupohjahan turvekärryssäkin on. Miksipä ei tulis jos edes pari km matkaa niin painuu ja irtoaa laidasta.
|
#17
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Toinen vaihtoehto on sivukippaava jossa on kaatopressu. Tervetuloa ostoksille. ![]() www.toplift.fi |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Amerikassa ihmetellään... "Suomessako saa olla julkisesti humalassa?" | TOPPAHOUSU | Chit-Chat | 10 | 22.01.2012 18:44 |
Sanotaan asiat niinkuin ne ovat | Marcus78 | Chit-Chat | 7 | 18.01.2010 00:35 |
Nyt on asiat mallilaan | VooDoo Jeep | Chit-Chat | 14 | 13.01.2010 22:53 |
asiat järjestykseen | joojootaa | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 29.07.2005 22:56 |
Asiat huonosti? | bono | Bullshit | 0 | 24.11.2002 15:51 |