Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 12.01.2014, 20:32
JiiPee JiiPee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Viestit: 6.384
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wuntzikka Näytä viesti
no joo, mutta eikös se ylätukivarsi varsi ota ekana alaspäin joustossa kiinni...? tietty vaatii pitemmän iskarin jotta on varaa...
nuin ainaski gm:n tekeleessä, ei voi paljoa kiriä sauvoista ku ottaa ylätukivarsi kiinni. tietty sen raudan voi leikata pois... alkanee vaan ylä/alapallot aikas mutkilla tietyissä asennoissa sitten, ehkä.
Ja vetarin nivelten kulmat on nekin aika erikoiset, jos enemmän korottaa pohjaamisrajoittimen poistamalla. Alkaa ainakin suojakumeja kulumaan.

Etuperä, alakolmio ja yläkolmiosta pallon kiinnitys kaikki yhtä paljon alaspäin, niin toimii lähempänä alkuperäistä geometriaa ja on joustoja alkuperäiseen tapaan sekä sisään- että ulospäin.
__________________
Jukka
Vastaa lainaten
 

Luokat
alusta, korotus, l200, mitsubishi


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mitsu L200 korotus? Predator Tekniikka & Jutustelu 7 02.10.2015 21:15
korotus Hailuksi Tekniikka & Jutustelu 16 29.05.2011 21:37
Korotus Offimatti Tekniikka & Jutustelu 8 18.07.2006 15:45
Korotus Tekniikka & Jutustelu 1 06.12.2005 17:03
K-A:n korotus? miksu1 Tekniikka & Jutustelu 2 23.01.2005 21:05


Sivu luotu: 14:21 (GMT +2).