![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() no joo, mutta eikös se ylätukivarsi varsi ota ekana alaspäin joustossa kiinni...? tietty vaatii pitemmän iskarin jotta on varaa... nuin ainaski gm:n tekeleessä, ei voi paljoa kiriä sauvoista ku ottaa ylätukivarsi kiinni. tietty sen raudan voi leikata pois... alkanee vaan ylä/alapallot aikas mutkilla tietyissä asennoissa sitten, ehkä. kyllä mulla oli 33" mudzillat -99 L200, korottavat lehtijouset ja edessä ei mitään ihmeellistä ja hyvin pyöri. eikä ollut otteessa mitään ja hyvin kelpas leimalla. tietty renkaat piti vaihtaa pienemmäks.
__________________
t5 portteri -07 mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät |
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Etuperä, alakolmio ja yläkolmiosta pallon kiinnitys kaikki yhtä paljon alaspäin, niin toimii lähempänä alkuperäistä geometriaa ja on joustoja alkuperäiseen tapaan sekä sisään- että ulospäin.
__________________
Jukka |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Niin antaisko se palikka lisä kiristys/kääntö varaa sille vääntösauvalle tai sit vaan muistetaan et jos haluu oikeen maastoauton niin hommaa vanhan lant ruiserin tai unimogin
|
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
Jukka |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Niinkait se varmaan täytyy jos ei ala luonnistumaan
![]() |
#6
|
|||
|
|||
![]()
gm:ään saa myös sauvojen päähän erilaisia palikoita kuin vakiona, lähtee vääntämään sauvaa ihan toisella lailla. mutta varat loppuu aika nopeasti ja tosiaan vetarit menee myös vähän vinkkeliin
__________________
t5 portteri -07 mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä ne kaikki kulmat mene niin persiilleen että ei kannata edes suunnitella.
|
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Miks ne kulmat ei mee hilux/runner perseelleen? |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Vääntösauvoilla kiristelin omaani aikoinaan 33", 12,5 alle. Pientä pajoitusta sisälokariin ja puskurista nätisti siivut pois päistä.
__________________
Pitäähän ratsuhousujen henkseleissä sen verran löysää olla, että manne kyykkyn pääsee. |
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]()
No niissä voi ja kannattaakin löysätä vääntösauvaa, joten ei niin akuutti ongelma.
|
#12
|
|||
|
|||
![]()
jaa että ostetaan kalliit palikat korotusta varten ja sit se madalletaan vetarin kulmien takia löysäämällä sauvoista?
voin olla tyhmä tai en muuten vaan tajua, taitaa pointti olla se et mitsu vaan ei oo maasto auto niin kun ei ookkaan kyl... eli alkuperäiseen kysymykseen vastaus: etu päätä ei voi korottaa muuta kun niillä sauvoilla boorista/kirraamalla ja slaissi pois toppari kumista? |
#13
|
|||
|
|||
![]() Eieieieiei!!Lainaus:
![]() ![]()
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä. |
![]() |
Luokat |
alusta, korotus, l200, mitsubishi |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mitsu L200 korotus? | Predator | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 02.10.2015 21:15 |
korotus | Hailuksi | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 29.05.2011 21:37 |
Korotus | Offimatti | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 18.07.2006 15:45 |
Korotus | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 06.12.2005 17:03 | |
K-A:n korotus? | miksu1 | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.01.2005 21:05 |