Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 12.01.2014, 21:06
Lavamitsu Lavamitsu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 17.03.07
Sijainti: Pirkanmaa
Viestit: 252
Perusasetus

Niin antaisko se palikka lisä kiristys/kääntö varaa sille vääntösauvalle tai sit vaan muistetaan et jos haluu oikeen maastoauton niin hommaa vanhan lant ruiserin tai unimogin

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 13.01.2014, 10:02
JiiPee JiiPee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Viestit: 6.381
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lavamitsu Näytä viesti
jos haluu oikeen maastoauton niin hommaa vanhan lant ruiserin tai unimogin
No näin...
__________________
Jukka
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 13.01.2014, 14:26
KumpuJo KumpuJo ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 26.12.13
Sijainti: Kuusamo, Suomi
Viestit: 8
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja JiiPee Näytä viesti
No näin...
Niinkait se varmaan täytyy jos ei ala luonnistumaan
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 13.01.2014, 20:17
wuntzikka wuntzikka ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 15.06.10
Sijainti: ristiina/salo
Viestit: 2.085
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lavamitsu Näytä viesti
Niin antaisko se palikka lisä kiristys/kääntö varaa sille vääntösauvalle tai sit vaan muistetaan et jos haluu oikeen maastoauton niin hommaa vanhan lant ruiserin tai unimogin
gm:ään saa myös sauvojen päähän erilaisia palikoita kuin vakiona, lähtee vääntämään sauvaa ihan toisella lailla. mutta varat loppuu aika nopeasti ja tosiaan vetarit menee myös vähän vinkkeliin
__________________
t5 portteri -07
mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 13.01.2014, 21:43
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.061
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lavamitsu Näytä viesti
Niin antaisko se palikka lisä kiristys/kääntö varaa sille vääntösauvalle
Kyllä ne kaikki kulmat mene niin persiilleen että ei kannata edes suunnitella.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 13.01.2014, 22:41
Lavamitsu Lavamitsu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 17.03.07
Sijainti: Pirkanmaa
Viestit: 252
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja -MaTTi- Näytä viesti
Kyllä ne kaikki kulmat mene niin persiilleen että ei kannata edes suunnitella.
No tällähän ei ole mitään merkitystä jos ulkonäkö paranee

Miks ne kulmat ei mee hilux/runner perseelleen?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 14.01.2014, 10:52
Mojoman:n Avatar
Mojoman Mojoman ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 11.03.07
Sijainti: Nänsesteri, Bermuda.
Viestit: 494
Perusasetus

Vääntösauvoilla kiristelin omaani aikoinaan 33", 12,5 alle. Pientä pajoitusta sisälokariin ja puskurista nätisti siivut pois päistä.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	Valokuva0075.jpg‎
Views:	3315
Size:	108,7 Kt
ID:	45094  
__________________
Pitäähän ratsuhousujen henkseleissä sen verran löysää olla, että manne kyykkyn pääsee.
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 15.01.2014, 22:55
KumpuJo KumpuJo ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 26.12.13
Sijainti: Kuusamo, Suomi
Viestit: 8
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Mojoman Näytä viesti
Vääntösauvoilla kiristelin omaani aikoinaan 33", 12,5 alle. Pientä pajoitusta sisälokariin ja puskurista nätisti siivut pois päistä.
Hyvännäkönen kampe on! täytyy varmaan alkaa suunnittelemaan sitä korikorotusta kuitenki mieluummin!
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 18.01.2014, 22:56
Lavamitsu Lavamitsu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 17.03.07
Sijainti: Pirkanmaa
Viestit: 252
Perusasetus

Eihän niiden palikoiden pitänyt lisätä joustovaraa? Mut kai se pyörä putoo alemmas jos sen ylätukivarren ja jousto rajoittimen välissä on enemmän tilaa?

Mutta asiaan, korin korotus on helppo homma, osat jotka omassa otin pois oli tuulitunneli, keskikonsoli ja puskuri, vaihde vipujen aukkoo piti viilata ja keppejä olis kiva jatkaa , sitä muovia en oo vielä tutkinu et tarviiko kuinka paljon pilkkoo jos liikaa niin teen koko keski konsolin uuden.

Puskuri on sit maku asia, oli alkuperäisen kiinnike semmonen et en rupee sitä kai pilkkoon vaan todennäköisesti tulee taas kengururauta

Lavaan en oo viel koskenu mut kai se löpö letkukin riittää jos ei niin pätkä putkee väliin
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 14.01.2014, 19:31
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.061
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lavamitsu Näytä viesti
No tällähän ei ole mitään merkitystä jos ulkonäkö paranee

Miks ne kulmat ei mee hilux/runner perseelleen?
No niissä voi ja kannattaakin löysätä vääntösauvaa, joten ei niin akuutti ongelma.
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 14.01.2014, 22:27
Lavamitsu Lavamitsu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 17.03.07
Sijainti: Pirkanmaa
Viestit: 252
Perusasetus

jaa että ostetaan kalliit palikat korotusta varten ja sit se madalletaan vetarin kulmien takia löysäämällä sauvoista?

voin olla tyhmä tai en muuten vaan tajua, taitaa pointti olla se et mitsu vaan ei oo maasto auto niin kun ei ookkaan kyl...

eli alkuperäiseen kysymykseen vastaus: etu päätä ei voi korottaa muuta kun niillä sauvoilla boorista/kirraamalla ja slaissi pois toppari kumista?
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 14.01.2014, 22:35
pahvi_ pahvi_ ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 08.12.11
Sijainti: Savonranta
Viestit: 570
Perusasetus

Ne palikat antaa hiluksissa ainaki joustovaraa lisää kun tiukkaa sauvoilla keulaa ylös.

Juu ei tollasta keulaa oikein muuten voi korottaa jos ei haluu puottaa sit perää ja tukivarsia muutenki alemmas. Mut siinä on vähän enempi hommaa.
__________________
Emmie tiiä
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 13.01.2014, 21:51
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.243
Perusasetus

Eieieieiei!!


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Lavamitsu Näytä viesti
Niin antaisko se palikka lisä kiristys/kääntö varaa sille vääntösauvalle tai sit vaan muistetaan et jos haluu oikeen maastoauton niin hommaa vanhan lant ruiserin tai unimogin
Hiluksihiluksihiluksihiluksii!!!!
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä.
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
alusta, korotus, l200, mitsubishi


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mitsu L200 korotus? Predator Tekniikka & Jutustelu 7 02.10.2015 21:15
korotus Hailuksi Tekniikka & Jutustelu 16 29.05.2011 21:37
Korotus Offimatti Tekniikka & Jutustelu 8 18.07.2006 15:45
Korotus Tekniikka & Jutustelu 1 06.12.2005 17:03
K-A:n korotus? miksu1 Tekniikka & Jutustelu 2 23.01.2005 21:05


Sivu luotu: 18:12 (GMT +2).