![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Sitä Pertsi juuri meinasikin, että tuo nelilinkin kolmiotuenta nimenomaan estää tuon sivuttaisliikkeen, kun taas panhardi vetää akselia myös sivuun ajettaessa töyssyyn, ja simpukkaohjauksessa akselin sivuttaisliike on välttämätöntä, koska muuten seuraa enemmän tai vähemmän bumpsteeriä, kuten tulee tapahtumaan myös tässä sinunkin setupissa.
__________________
-Pauli- |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
No mitenkäs asia menee lehtijousien kanssa?
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Jos siis optimaalista ajettavuutta haetaan, niin nelilinkki keula + simpukkaohjaus ei ole paras mahdollinen vaihtoehto. Tekemällä kolmilinkin + panhard, säilytät samat joustot kuin nelilinkin kanssa, mutta ajettavuus paranee panhardin tullessa peliin, sen eliminoidessa bumpsteerin. ![]()
__________________
-Pauli- |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
No kokeillaa nyt kuitenki noin. Tehää muutoksia jos ilmenee tarvetta. Ja ohjausvarsi mahollisimman alas... ![]()
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ja mahdollisimman vaateriin.
Edit: Hi steer varsilla sen sais tietty mahdollisimman ylöskin. |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Noihin jenkkisimpukoihin saa aika kattavasti vielä noita drop pitman armmeja...
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
Kokeillaa käsijarru veistellä vaikka tollasesta:
Tilaa on vähän, mut jos sen sais mahtuu... Tai sit jotai muuta ![]()
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#10
|
||||
|
||||
![]()
Tee joku eristetty peti tuolle rellun osalle niin ei ala hylkimään siirrännäistä
![]()
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla. LaMaas ry www.lamaas.fi www.lamaas.1g.fi https://www.facebook.com/LaMaasRy |
#11
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Joo, kyllä se pitää johonkin suojaboksiin laittaa, ettei tuu joku hyppykuppa Toyotaa
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Nyt muuten vasta hoksasin,että tuo on ehkä yksi paskimpia satulamalleja mitä on itsellä vastaan tullut,nimittäin tuo palojen kiinnitys on todella hieno osoitus suunittelemattomuudesta,varmasti ihan toimiva ensimäiset 3vuotta uutena. Onneksi niihin saa sentään asennussarjoja ja taitaa maksaa kaikki 10€ ja sisältää tuo uuden "kiilan",vaatii vaan todella puhtaaksi kaikki pinnat ettei palat ala jumittamaan
__________________
Kasataan pitkillä pulteilla ja isoilla rikoilla. LaMaas ry www.lamaas.fi www.lamaas.1g.fi https://www.facebook.com/LaMaasRy |
#13
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Maalaa sen toyota maalilla niin eiköhän se sillä ![]()
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#14
|
||||
|
||||
![]()
Eilen illalla saatiin taka-akseli hollilleen. Ihan tarkkaa käsitystä ei ollut, että mihin kolmio ja tukivarret pisäisi sojotta, mutta nyt ne on tuollalailla hepissänsä:
Jos olisi oikein malttanu, ois voinu siivota kaikkea turhaa kuvista pois, mut toivottavasti noista erottaa oleellisimmat asiat... ![]() Mitä mieltä, onko lähelläkään totuutta, vai pitäisikö jotain siirtää suuntaa tai toiseen? Akseli kuvitellussa ajokorkeudessa runkoon nähden.
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#15
|
||||
|
||||
![]()
Pitkittäistukivarret on Roverissa akselin päässä,putken alapinnan tasolla.
|
#16
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
__________________________ "Ne piirtää jol on liituuu!" |
#17
|
||||
|
||||
![]()
Tiputa vaan alemmas. Ootko kokeillut nyt että kuin paljon pinionikulma muuttuu kun tunkkaa akselia ylös ja alas?
__________________
www.classicjeepparts.com |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostettu 35",36" tai 37" renkaat 15" reiällä ja 10", vähintään -44 et japsijako vanteet | Dectane | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 19.01.2013 15:02 |
Myyty 40" 17" r15 sarja/Vaihdetaan 35"-37"/699E/Tarjous | tommitt | O/M/V Renkaat ja vanteet | 37 | 18.07.2012 20:21 |
Myydään / Vaihdetaan Continental 33"x12,5"-15" AT katupallerot 35" tai isompiin MT pyöriin | Sam66 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 27.06.2012 20:39 |
"nysäakseli" miten virheetön sen tarvii olla?edit, entäs "hubi"? | lacrits68 | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 17.04.2011 17:00 |
Myydään 14" nastat, 18"kitkat, 20" kesät ja 16" insat | Zamppa | O/M/V Renkaat ja vanteet | 11 | 25.09.2008 13:43 |