![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
![]()
__________________
mee vaikka kuuhun, mutta KAVERIA EI JÄTETÄ! Viimeksi muokannut nikodeemus_87 : 24.01.2014 23:53 |
#2
|
|||
|
|||
![]()
pajallaki käytiin eilen touhuileen ja jotaki jopa sain aikaseksikin.
turbo irti ja toteaminen että edellisen omistajan kirjotusten mukaan oleet 2.5barin ahdot ovat tehneet tehtävänsä (kuva vielä paikoillaan olevasta turbosta kertonee jo jotain) öljyt tulvii väärään paikkaan ja akseli väleä ku litrasen mäntä, 8 litran isolohkossa.... no laitetaan uus pakosarja ja turbo hakuseen. keulan ilme ei ollu omaan silmään miellyttävä, niin puretaan vanhat pois ja tehdään uusi ilme joka toivottavasti on enemmän mieleinen itelle. samalla vinssipeti siirtynee n.15cm taakseppäin ja uusi etpuskuri samoin. lappari ja sandelssi olivat inspiroivana apuna... tulihan tuota korjattua etuperän kansiki että pyssyy TAAS öljyt sisässä, repe jo puolusteli kolahustaki ja väitti kiven kovaan että oljyjä en ois muuten vaihtanu.... (reilu kaveri ku järjesti vähän motivaatiota) pannaan nyt tästäki vimosen päälle etustus kuva: siinäpä näkyy oleellisin tieto = ruuvit on joo löysällä muualtakin ku kulkupelistä...
__________________
mee vaikka kuuhun, mutta KAVERIA EI JÄTETÄ! |
#3
|
|||
|
|||
![]()
ja kohta taas pajalle kuuhaileen..
__________________
mee vaikka kuuhun, mutta KAVERIA EI JÄTETÄ! |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Vaihdatko rempassa tuon ahtimen painepuolen putkenkin? Ja opliko mielessä samanlainen laittaa tilalle?
Itsellä tuo painepuoli hydeletkuu, kun remppaa tein koneellekkin. On kummassakin versiossa ollut tuo letku niin orkkis ahtimen kera, kuin nykysen KKK K24:sen kaa. Sillä erolla, että nykyään kierrenipalla ahtimenkin pää, kun Mitsulaisen kaa banjon kaa kii. |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() tuon painepuoli varmaan tulee itelläki päivitettyä, ei nimittäin kumma kyllä ollu enää uutta vastaava (vaikka näin uus auto onki kyseessä). vielä on kyllä ihan auki että mitä turboa tuonne tyrkyttäis, sittenpä ku saa päätettyä niin nuo öljy kierrot on helpompi päivitellä.. pakosarjaki täytynee uusia koska vanha turbo oli vähän kyseenalaisesti kiinnitetty pakosarjaan (hitsiä pulteissa ja vähän muuallaki). saa ehotella mitä tuonne kannattee tyrkytellä. tarkoituksena ois vähän kutitella, mutta jos pitäs kuiten housut jalassa ettei ala jopo keuliin ja karkaa lapasesta ![]() ![]() tänään tuli alettua siirtään vinssilaattoria lähemmäs konetta, että sais keulan ylitystä vähän pienemmäks. jotaki sain aikaseksi sen suhteen (lähinnä sutta ja sekundaa) mutta katotaan mimmonen tulee ja lisäillään sitten jonkulainen kuvatuski, tänään nimittäin tais unohtua ihan kuvaus hommat ![]()
__________________
mee vaikka kuuhun, mutta KAVERIA EI JÄTETÄ! |
#6
|
|||
|
|||
![]()
eikö kellään ole kokemuksia/hyviä neuvoja turbon valinnan suhteen? :O
vai eikö ketään kiinnosta lukea/komentoida tätä mun topiikkia? ![]() tulihan tuossa yks myynti tarjous 2.3 td galantin turbosta ja p-sarjasta mutta mutta... hhmmmm...
__________________
mee vaikka kuuhun, mutta KAVERIA EI JÄTETÄ! |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mukavasti alhaalta vääntävä paketti. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: alumiinilavetti + el camino | pee | O/M/V Muut | 6 | 28.01.2007 11:08 |
Myyty M: El Camino | Big-Willys | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 16.12.2006 16:41 |
Pitkä Hapero AUTOMAATILLA | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 29.03.2006 11:09 | |
mettä raaseriksi napero hapero | tapsa4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 12.12.2003 22:41 |