Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai
Ravistamine taitaa olla aika yleinen ongelma näissä ja jos pitkään jatkuu niin kytkinakseli kaiketi saattaa napsahtaa poikki
Kannattaa kattoa mahd. pian, että missä kunnossa kytkinakselin vauhtipyörän pään laakeri on
Paappas listaa ja kuvaa millaiset ne ihmekalut siellä penkin takana on en nimittäin ole ikuna sellaisia nähnyt 
|
Huomenna menossa vaihtamaan öljyjä, jos muistaisi räpsäistä kuvan ihmetyökaluista samalla.
Kytkimestä vielä, omaan perstuntumaan tuntuu että se on vain kulunut, joutuu lähtemään varovasti jos ei halua hytinöitä ja ottaa ihan ylhäällä vasta kiinni. Ei luista vielään ja irrottaa normaalisti. Yritän metsästellä infoa onko noissa kytkinvariaatioita useita vai löytyykö ihan vuosimallin/koneen mukaan sopiva kytkinpaketti.