![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Rytari kiristelee työpaikallaan vähän isompia pultteja, mutta tuskin ihan paljain käsin. Momentinmuuntajan kanssa saa pultit kireään.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
joo, 32 kpl M64x170 pultteja, 95mm hylsy ja siihen sopiva momenttiavain. mut skodat on ny purettu ja myyty intiaan, ens vuonna sit johki pikkukoneelle firman toisessa yksikössä (tai lopputili ja lomaraha) [/ot] |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Eli tuulivoiman sitten unohdan. Jos kerran tekijää potkitaan... Vai?
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
|
#5
|
||||
|
||||
|
jos sillä perusteella unohdat että meikäläistä sorretaan niin ei sit kannata mennä risteilyllekkää, eikä ostaa sementtiä, eikä mursketta pihaan, eikä käyttää pelliä,eikä oikeastaan öljyäkään mikä on merenpohjasta, ja oikeastaan roskaaminenkin on kielletty kun roskamurskan teriäkin on tullu.... mut joo, viimmenen tuulivoimajuttu lähti eilen rekalla, jatkossa tehdään vaan jotain pikkunappuloita.
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Ei ole itsellä sorvia käytössä,,,
niin kysyn,, että Miten olette muin kotikonstein suurentaneet vanteen keskireikää onnistuneesti ? |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Minkä verran pitää suurentaa?
|
|
#8
|
|||
|
|||
|
41 mm.
Reiän Laidasta pois 20,5 mm. Peltivanteet. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty MF590 turbo sis. sovitekappaleet yms. | mikkohen | O/M/V Muut | 0 | 22.04.2012 18:12 |