Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja helmapelti
Kerro sit mitä meinaat laittaa ja miksi, voidaan pohtia hyötyjä ja haittoja.
Onko sulla lehtijouset ja soa?
Mielestäni ne voisi rauhoittua kun makkarapalje jäykistyy nopeasti sisäänjoustossa.
Maastossa paineet vois poistaa ettei joustot rajoitu, ikäänkuin paineilma kallistuksen rajoitin?
Toimisikoko ristiin kytketyt hydesylkyt kallistuksenvkaajina sopivalla ohjauksella?
|
Mulla esimerkiksi on tavallinen Hilux LN170 ja aikamoinen lavakate 160 cm korkea sisältä. Olen lisännyt vakio lötköön takajousitukseen yhdet lehdet ja mielestäni lehdillä toteutettuna ainakin pari lehteä olisi tervetullut vielä lisää jotta puhuttaisiin oikein hyvästä työautosta kun kuormatila käytetään hyödyksi.
Kun panostan paineilmaan kuitenkin, tuntus, että aika matala kynnys olisi ilmapalkeille, joilla nostaisin perän aina vakioasentoon kuormasta riippumatta.
Tällä ei siis ajeta off roadia vaan hoidellaan käytännön asioita vaihtelevissa olosuhteissa.
Tavalliset lehtijouset takana. Eteen ei tässä vaiheessa ole tulossa muita muutoksia kuin korkeintaan parempaa iskaria.