![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Joo, tallikaveri laitto sen blazeriin 37creepyt, niin mun piti laittaa paremmaks: 38,5"x14,5" Maxxis creepy crawler, vertailurenkaana 4" x 1,7" Maxxis trepador! Vähän peltitöitä kun etunurkka kääntyi lähes kaksinkerroin puukosketuksen seurauksena. Vähän hipasi siis. ei auttanu ku leikata pala irti ja naputella se kondikseen. Tuli "hyvä". ![]() Vielä pari kuvaa renkaat alla, beadlockit jälleen vihreät ja mielestäni näyttää ihan hyvältä vaikka ihan allterrainithan nuo on boggereiden jälkeen..! Saa nähä kuinka nää pelaa metässä, taas olis ajokuumetta vaikka muille jakaa.
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Ja lauantaina Punkalle testaamaan??
|
#3
|
||||
|
||||
![]()
Harkitaan. On vielä vähän muuttujia matkassa ja monenlaista hommaa. Seuraavaan kulmakorpeen pitää kyllä mennä, kun siellä on tullut ajettua niin paljon, niin rengastesteihin saa jotain oikeeta vertailupohjaa.
|
#4
|
||||
|
||||
![]()
Paljonko on tuon 38,5" Creepyn halkaisija?
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
38,5"
![]() ![]() no heh heh, täytynee mittailla, aika julman näköinen se on tossa kuvassa 37 vieressä, mutta 37 on maastopaineilla tonnikeijun alla. Speksien mukaanhan toi on pitäis olla noin 98cm, mut miten lie mitattu. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
no nyt on viimein mittailtu kumia, 12" leveellä vanteella maastopaineilla (6psi) blazerin alla tarkalleen speksien mukainen 98cm horisontin mukaan mitattuna ja 91-92cm korkeutta, eli litistyy jo jonkin verran ton painon alla. Mikä on hyvä että litistyy, katto hinkkaa ovenkarmiin talliin ajaessa.
![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]()
kuis se moottori nyt puhuu?
|
#8
|
||||
|
||||
![]()
Tästä näkee millaset creepyt oli uutena:
Ilman vannetta kulmikkaat, mutta heti vanteelle laitettuna hakee tota pallo muotoa. Ja enemmänhän se keskeltä on kulunu kuin laidoilta. Että jotenkin se venyy. Kait tota vannetta ois creepylle voinu kokeilla vielä tuuman leveempää(eli kolmetoista), mut kyl se tollanen kananmuna vaan haluaa olla.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Uus moottori on tilauksessa, mutta luonto ei anna periksi heittää vanhaa moottoria pois. Korjata pitää tai ainakin yrittää! Vetopäädyn pusla kun saadaan vaihdettua vielä, niin tää voi jopa onnistua!
![]()
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Onko siitä löytyny jotain ilmiselvää vikaa tähän mennessä? Onko laakerien pesät ja kaulat mitoissaan tai vaatiiko täytettä? Miten hiilet ja hiilisilta? Jos ne käämit näyttää yhtään pahaa saaneelta kentässä tai ankkurissa, ni ennen lisätoimenpiteitä kannattaa mitata eristysvastus ja mitätöntä isomman virran jatkuvuus (normaalisti mitataan 200mA). Läbillä on mittari kumpaankin ja jälkimmäisen voi testata labravirtalähteelläkin. Eristysvastukseen riittää varmaan 250V mut ohan se kivampaa tietysti jos kilovoltinkin kestää. - t |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Hinkkailin kommutaattoria vähän puhtaaksi, oli se vähän pahemman näköinen aluksi.
Mä luulen että hiilet jumitti välillä, niin törkyinen oli se alue ennen putsailua. Hiilipölyn ja lian ja rasvan ja ties minkä paskan yhdistelmä varmaan saattoi johtaa myös sähköä, niin se vois selittää vähän noita oireita. Laakerit oli väljät, kuulalaakeri on jo vaihdettu ja liukulaakeri on postissa. ne kenttäkäämit on tosiaan vähän irrallisen oloiset parista kohdasta (ehkä johtuu taidokkaista purku menetelmistä) ja niitä tossa liimaillaan paikalleen. Sinänsä ei näy mitään vaurioita niissäkään. Saa nähä alkaako toimimaan!
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#12
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Lainaus:
Eiköhän se näillä tekemisen meiningeillä! ![]() - t [1]: http://stenbacka.fi |
#13
|
||||
|
||||
![]()
No vinssi on nyt korjattu. Laitoin uuden moottorin sitte. Hienosti pelas ny, tietenkin.
Sit rupesin miettii kuinka himmeet noi parkit on aina ollu. Toi pohja on vaan tommonen mattapintainen sinkitty, ei paljoa varmaan heijastele. Päälle tulee sitten linssi, mutta ei tossa mitään heijastinta oo ikinä ollutkaan. Putsasin huolella ja madmax kromimaalia pintaan. Kuvat ei ehkä näytä eroa niin hyvin, mutta uskon että on eroa käytössä. Saapa nähä, kohtahan tätä vois päästä jo testaamaankin!
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 6 (2 jäsentä and 4 vierasta) | |
lacrits68, Tenuttaja |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
blazer 6.2d | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.08.2007 20:24 | |
M/V: Blazer k5 | K5 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 16.06.2007 20:32 |
O: BLAZER | O/M/V Muut | 3 | 23.01.2005 14:19 | |
M:Blazer 6,2D | ari | O/M/V Muut | 0 | 16.02.2004 19:26 |
m blazer k5 | O/M/V Muut | 0 | 11.02.2003 16:37 |