![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Noi kalvopumput saattaisivat kaivata hiukan vastapainetta, etteivät nakuta kokoaikaa täysillä/tyhjää? Fordeissa on tankissa tollanen rataspumppu joka siirtää tavarat surgetankille ja korkeapainepumppuun. http://www.autopartsandstuff.com/spe...cfuelpump.aspx
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Sitte kaivoin hyllystä lähes käyttämättömän facet red top pumpun jonka ostin suunnilleen vuonna 2000 tohon tasamaalla ajettavaan volvoon, mutta se oli kuitenkin äänekäs ja vaihdoin tilalle ihan perus rullakennopumpun ja se on siirtäny bensaa ny kolmetoista vuotta surke tankille ilman ropleemia. Mutta se saakin bensaa "painovoimasyötöllä". No testasin tätä uusvanhaa red toppia noin tunnin ja ei ainakaan lämmenny tippaakaan ja tuottoakin oli ihan eri lailla. Ääni ei blazerissa tule kuulumaan häirittevänä niinkuin katuvolvossa, joten kokeilen luultavasti tuota pumppua ny seuraavaks. Molemmat pumput eli bilsun ja toi facet ilmaantuivat kyllä ihan hienosti vaikka pumppu oli kiinni ruustukissa ja kanisteri lattialla, eli nostokorkeutta oli reilusti enempi kuin autossa jossa sitä tulee 10-20cm kun auto tasamaalla. Ja metässä kait se vois horasta ilmaa pahassa paikassa, mutta ilmaantumisenhan odotetaan tapahtuvan kun auto taas suht vaaterissa joten ehkä se toimii. Ja mitä täydempi tankki, sitä epätodennäköisemmin sitä ilmaa edes systeemiin joutuu. Pahoittelen loputtoman tuntuista bensapumppu spekulointia, mutta ehkä tää tästä ja seuraavaks päästään johonkin mielenkiintoisempaan asiaan! ![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Kovia hemmoja olette touhuamaan.... Tämähän melkein käy masentamaan kun oma on aivan alkutekijöissä.
Muuten mitä maalia olet käyttänyt taitaa tuo meitin värysävy olla hyvin lähellä samaa.
__________________
Tuossa olisi muuten varma reitti!! |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Kait toi sävy on RAL 6003, oliivin vihreä. Ei näistä kenenkään oo tarkoitus masentua ja kun kattoo aloituspäivää, niin kohtahan tätäkin on viis vuotta näppäilty..!
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Nyt on tuommoinen pohjapanssarin jatke tehty, kun vähän arempia nuo alumiiniset öp:t kun peltiset. Nyt pitäis olla suojassa koko paketti. Myös takaosaan tein jatkeen sen kardaanijarrun alle. Materiaalina sama siro 6mm teräslevy kuin jakiksen panssarissa. Projektin virallinen nimi oli risupelti!
Mutta ei tarinaa ilman bensapumppua, ![]() ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Sunkii letukka videolla pyärii, niin linkataan tähänki topiciin.
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Joo, tallikaveri laitto sen blazeriin 37creepyt, niin mun piti laittaa paremmaks:
38,5"x14,5" Maxxis creepy crawler, vertailurenkaana 4" x 1,7" Maxxis trepador! Vähän peltitöitä kun etunurkka kääntyi lähes kaksinkerroin puukosketuksen seurauksena. Vähän hipasi siis. ei auttanu ku leikata pala irti ja naputella se kondikseen. Tuli "hyvä". ![]() Vielä pari kuvaa renkaat alla, beadlockit jälleen vihreät ja mielestäni näyttää ihan hyvältä vaikka ihan allterrainithan nuo on boggereiden jälkeen..! Saa nähä kuinka nää pelaa metässä, taas olis ajokuumetta vaikka muille jakaa. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
blazer 6.2d | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 27.08.2007 20:24 | |
M/V: Blazer k5 | K5 | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 16.06.2007 20:32 |
O: BLAZER | O/M/V Muut | 3 | 23.01.2005 14:19 | |
M:Blazer 6,2D | ari | O/M/V Muut | 0 | 16.02.2004 19:26 |
m blazer k5 | O/M/V Muut | 0 | 11.02.2003 16:37 |