![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
__________________
Harbor Cruisers |
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
__________________
Jukka |
#3
|
|||
|
|||
![]()
En tiedä, mutta joskus 2000 luvulla tuohon on asennetu Cibien valot karjapuskuriin, siinä on sumu, että kaukovalot samassa umpiossa, ja nyt ne on kielletty. Eli tuli rek. ot merkintä ,että 2012viat on korjattava. En vaan yrmärrä ,että jos ne on olleet 13 yli vuotta keulalla ja nyt niistä tuli laittomat valot.
En provosoi, mutta lukekaapa mitä vastaa suomi@ .fi kerroin tuosta katastuksesta. Eli suomi@24 autot/ liikenne/ katsastus. Eli varmaankin väärin ymmäretty paska. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Suoli24:stähän se täysjärkisin valamiehistö löytyy.
![]() Mut eiköhän tässäkin tapauksessa olisi ollut viisainta pyytää mittaamaan katsastajaa heti auto uudestaan jo silloin ekalla reissulla, jos ei savuarvo ole tuntunut ollenkaan järkevältä. Autohan meni ajokieltoon tuosta, tai ainakin pitäisi mennä jos yli 4:n savuarvo jää lopputulokseks. Olis saattanu homma hoitua yhellä reissulla kuntoon asti. Toki katsurilla mitatessa pitäisi olla sen verran silmää että 6.5 ja 2:n pössytyksen erottaa toisistaan. Mutta kerrataan nyt vielä, dieselin päästömittauksessa mitataan alkuun lähinnä pakoputkeen kertynyttä nokea. Sen takia vanhempien dieselien kohdalla olisi paikallaan valmistella mittausta ajamalla pikkuvaihteella punarajan tuntumassa kilometri-pari. Saadaan se 6.5-arvo helposti 2:een. Edit: valoista vielä, kyseessä lienee että sumarit on ollu yli 40 cm sisällä auton reunasta. Ko. sääntö ollut voimassa jo ainakin 20 vuotta, luultavasti kauemminkin. Eli ennen on vaan sitten ilmeisesti katsottu läpi sormien ton auton kohdalla. Viimeksi muokannut -MaTTi- : 21.11.2013 10:51 |
#5
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Toiset haluaa päästä helpolla, mut jonkuhan se on L200:llakin offia harrastettava. |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Trafin ohjeesta copy-paste-> Pakojärjestelmä on puhdistettava vähintään kolmella moottorin vapaalla kiihdytyksellä tai vastaavalla menetelmällä ja samalla on varmistuttava siitä, että maksimipyörintänopeus on oikein rajoitettu. Puhdistussyklit voidaan niin halutessa sisällyttää varsinaiseen mittaukseen.
![]() Edit: Linkki ohjeeseen!
__________________
Ammattilainen taitaa, insinööri tietää, diplomi-insinööri taitaa tietää... http://rahti4193.kuvat.fi/kuvat/ |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Pajero vs. Pajero Sport | amaz | Tekniikka & Jutustelu | 27 | 30.07.2013 06:23 |
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 | Hype | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 16.04.2013 22:45 |
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
-89 TDIC Pajero osix ja -89 TD Pajero ajoon/lelux | O/M/V Muut | 0 | 28.10.2005 07:32 | |
M Pajero | O/M/V Muut | 0 | 01.08.2005 12:30 |