Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 14.11.2013, 17:53
estate estate ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen

Rekisteröitynyt: 11.10.11
Sijainti: Kyyjärvi
Perusasetus

Käyt ajamassa silla Pajerolla maantiellä lenkin, 10-20 km kolmosella kaasu pohjassa (siis ihan pohjassa vaikka kuinka tekisi pahaa) ja suoraan mittaukseen. Tepsi ainakin haisuun kun savuarvo oli kanssa yli kuuden (ensimmisellä polkaisulla meni mittari tukkoon tai joku fatal error tuli kumminkin ) Katsuri kehotti hyppäämään rattiin ja heittämään vähintään sen 10 km:n lenkin talla pohjassa, lenkin jälkeen k-arvo olikin jotain yhden paikkeilla. Sen jälkeen olen aina ajanut leimalle mennessä kolmosella talla pohjassa ja aina on on ollut savuarvot hyvät.

Vastaa lainaten
Vanha 14.11.2013, 18:11
turakki turakki ei ole kirjautuneena
Konkari+++

Rekisteröitynyt: 28.11.03
Sijainti: Hämeenkyrö, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja estate Näytä viesti
Käyt ajamassa silla Pajerolla maantiellä lenkin, 10-20 km kolmosella kaasu pohjassa (siis ihan pohjassa vaikka kuinka tekisi pahaa) ja suoraan mittaukseen. Tepsi ainakin haisuun kun savuarvo oli kanssa yli kuuden (ensimmisellä polkaisulla meni mittari tukkoon tai joku fatal error tuli kumminkin ) Katsuri kehotti hyppäämään rattiin ja heittämään vähintään sen 10 km:n lenkin talla pohjassa, lenkin jälkeen k-arvo olikin jotain yhden paikkeilla. Sen jälkeen olen aina ajanut leimalle mennessä kolmosella talla pohjassa ja aina on on ollut savuarvot hyvät.
Eikä välttämättä tarvi noinkaan rajua kuuria. Itte olen Hj:lla vetänyt pari kilometriä reiluilla kierroksilla, mutta ei sentään rajoittimeen asti. Kaipa sinne hormiin kertyy aika paljon nokikarstaa normiajossa. Olen kanssa saanut lamput vilkkumaan joskus ekalla polkaisulla, ja lopulta ihan OK luvut. Ilmanputsarin olen itse vaihtanut ennen leimaa.
Vastaa lainaten
Vanha 14.11.2013, 19:23
mese mese ei ole kirjautuneena
Aloittelija

Rekisteröitynyt: 04.11.13
Sijainti: Vantaa
Perusasetus

Viime kesän jälkeen kun siirsin sitä vipua, niin siinä on noussut kulutuskin noin litra sataselle. En tiedä onko syyttä vai sattumaa, mutta sen vivunsiirron jälkeen noin on käynyt.Jotenkin vaan hullua että viime syksynä oli arvo 0,9 ja nyt kait tapissa.
Vastaa lainaten
Vanha 14.11.2013, 19:48
SALIASTAJA SALIASTAJA ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 11.01.12
Sijainti: Oulu
Talking

Kerran patroolin kampiakselin vaihdon jälkeen olin ajanut ns. sisäänajoa eli sievästi ennen katsastusta. Katsastusmies polki jonkin aikaa ja tuumas että lukema vain nousee. Totesin että eihän enään tule savua juuri ollenkaan, sen jälkeen ymmärsi puhdistaa mittaus laitteen ja arvoksi saatiin 1 pintaan
Vastaa lainaten
Vanha 14.11.2013, 20:39
mese mese ei ole kirjautuneena
Aloittelija

Rekisteröitynyt: 04.11.13
Sijainti: Vantaa
Perusasetus

Kait oli oma vika etten mennyt katsomaan miten se tekee ne mittaukset, mutta useinmiten on vaan perempi ettei sinne mee kattoon mitä he tekevät.
Ei tuo mun mielestä työnnä savua sen enempää kuin ennenkään, mutta katotaan viikoloppuna kun palautan sen vivun takaisin. Minkähänlainen päästömittaustodistus pitää olla ,että kelpaa heille
Vastaa lainaten
Vanha 14.11.2013, 21:48
jokke-76 jokke-76 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+

Rekisteröitynyt: 02.09.08
Sijainti: Tammisaari
Perusasetus

Käy jossain pikku korjaamolla tekemässä testi.ei tarvi katsurin kanssa vääntää.
Vastaa lainaten
Vanha 14.11.2013, 21:56
wuntzikka wuntzikka ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 15.06.10
Sijainti: ristiina/salo
Perusasetus

ööö, 740 volvo 2,4td koneesta tuli 7 arvoks. polkemalla minun luvalla saatiin 3 ja vähän päälle. syötöt alas, niin tuli jotain 2...
vein sitten kempsun sen jälkeen ja päästöjä ottaessa kehuin volvon päästöistä saaneen 7 luokkaa, katsuri tuumas ekan polkasun jälkeen et ei tämäkään kauas jääny... no, olihan siellä lukemana 9.9
muutama asiallinen polkasu vielä, niin lukemana 1,79
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Pajero vs. Pajero Sport amaz Tekniikka & Jutustelu 27 30.07.2013 06:23
Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 Hype O/M/V Ajoneuvot 3 16.04.2013 22:45
"Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 Propulsion Tekniikka & Jutustelu 8 22.04.2008 16:30
-89 TDIC Pajero osix ja -89 TD Pajero ajoon/lelux O/M/V Muut 0 28.10.2005 07:32
M Pajero O/M/V Muut 0 01.08.2005 12:30

Sivu luotu: 07:10 (GMT +2).