Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 19.11.2013, 18:26
Nikuzai Nikuzai ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 02.12.12
Sijainti: Suomussalmi
Viestit: 3.863
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja PunisherFIN Näytä viesti
pyydän ihan erikseen anteeksi niiltä, jotka vannovat misubishin nimeen, mutta miulle ei ole siunaantunut yhtään edes puoliksi hyvää yksilöä ajoon, joten en osaa nähdä sitä mitä Te mitsumiehet noista huomaatte

Tämä on varmaan melko tyypillistä
tutulla oli 1gen pajero ja 800T napsahti tasapaino akselin remmi poikki niin kone petti, siihen japaniasta 100T ajettu kone ja 50T lisää ajettu laatikko, sitä en tiedä minne se meni, nyt sillä on gen2 automaattina eikä kuulemma oikeen mitään vikaa dieseliä ja öljyn vaihdot on ainoot huollot/rempat käytännössä mitä pitänyt tehdä
Toisella tutulla perushuolloilla vieläkin uutena ostettu gen1;nen ja varmaan liki miljoonan ajettuna nyt meni turbo vaihtoon

Sit kolmannella tutulla kävi 4 pajeroa millä ei kunnolla aamusta taistelematta liikkeelle päässyt, nyt en tiedä millä ajelee kun en ole nähnyt
Neljännellä tutulla kävi 2 gen2;sta toisessa oli kaikki mahdolliset viat vaikkei varmaan mettää ollut nähnyt kuin unissaan ja toisesta poiki kansi kahdesti vaikka varovasti piti


Mutta samahan se on vanhan mallisessa hiacessa jos se kestää 300T menee se miljoonan mittarin pyörähdyksen jälkeen, mutta jos alle 300T leviää niin paalausta suosittelisin
Meillä oli ja tuli takaisin sellainen pyöräkkä nokkainen hiace mihin kansi tehtiin kuittien mukaan 100-200T kohdilla sit uudestaan ennen meille tuloa 300T meiltä ostaneelta ostanut vaihtoi sitten koko koneen kannen petettyä 400T kohdilla sen jälkeen se oli mulla ajossa rapian vuoden, koneessa ei ollut mitään vikaa enään laatikosta vihelteli vaihteet miten sattuu, mätä vikaa oli ihan tarpeeksi, että melekin väittäisin sen olleen ranskassa kasattu, ovet ei pysynyt kiinni sähkövikoja oli kaikki mahdollinen

Eli taitaa olla pidosta ja tuurista kiinni miten kestää, siksi mielipiteet heittelee niin paljon ja henkeen ja vereen mitsu miehet lie teurastaa ne "häpeä pilkut" joissa on vikoja yli 50%

__________________
Positiivinen rasismi?

Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta.
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 19.11.2013, 18:42
mikaelt:n Avatar
mikaelt mikaelt ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 18.11.08
Sijainti: Mikkeli, Otava
Viestit: 1.283
Perusasetus

Tarkennetaan nyt että kyse ei ole siis gen1 Pajeroista eikä myöskään mistää -80 Datsun Patrolleista. Valinta alkaa olla kallistumassa joko viimeisiin gen2 tai sitten gen3 malliin. Näppärimmät päättelee ettei mitään hc- maastoautoilua sillä tulla harastamaan.
Onkos koneilla merkittävää eroa 2.8 vs 3.2...paitsi tietenkin tehoero....
__________________
----------------------------------------------

Team Tostanoin Facebookissa

www.maasturistit.fi
www.etsama.com
------Offroad team Over the Hill---------------
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Uus hankinta V6 Pajero -90 Hairahrus Maasturiprojektit 13 22.01.2012 22:04
Myyty vesijetti: Sea-doo gt -97 Ramo82 O/M/V Muut 4 17.08.2011 13:53
Myydään / Vaihdetaan Nissan primera gt 97 fygy O/M/V Ajoneuvot 0 04.06.2009 19:07
M: Pajero -97 Pieto O/M/V Ajoneuvot 0 20.07.2007 19:21
range 4.6hse 97---> wenkku Tekniikka & Jutustelu 1 09.03.2007 17:28


Sivu luotu: 09:37 (GMT +2).