![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() niin tahi sitten niiko entisellä isännällä oli L200 ja Pajeroita "muutama" (kyseessä sellane 1500 jannun sähköurakointifirma), nykyään niillon toyotia, kertoo jotakin ![]() ihellä oli perätysten -97 ja -03 L200 ajossa, se ensmäinen oli ihan "jees" mitä nyt siihe oli tehty kansiremppa (halennu) ja sähköjen kans pieniä vikoja, mm laturi vaihettu 3x ja jottain muutaki mitsun määräaikashuoltoja.. se toka oli miulla tasan 4vkoa, en päässy töihin sillä ko vissiin kuutena päivänä, muuten sen sähköjen kanssa temppuiluun, eli pajan pihalla venailuun tuhraantuki sen kuukauden työtunnit, tähän oli kanssa vaihettu kansi, kytkin, niitä latureita ja akkuja, niveliä ja muita alustan osia, viimesimpänä kun sitten tuli mittä täyteen, siitä räjähti seuraavalla kaverilla akku melkein silmille, onneksi ei ![]() sen lisäksi että nuo molemmat on ihan paskoja autoina, niin ne on viellä jumalattoman nuhasia, kärriä ei vedä perkelekään ja ajo-ominaisuuksia niissä ei ole, enkä usko, että uudempikorisiin on mitsu osannut tehdä niihinkään, maastossa ne kyllä etenee L200 jopa hiluxia paremmin jos vakioalustasta puhutaan, lumessa eritoten ihan tavallisilla nastarenkuloilla ![]() pyydän ihan erikseen anteeksi niiltä, jotka vannovat misubishin nimeen, mutta miulle ei ole siunaantunut yhtään edes puoliksi hyvää yksilöä ajoon, joten en osaa nähdä sitä mitä Te mitsumiehet noista huomaatte ![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#2
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Tämä on varmaan melko tyypillistä tutulla oli 1gen pajero ja 800T napsahti tasapaino akselin remmi poikki niin kone petti, siihen japaniasta 100T ajettu kone ja 50T lisää ajettu laatikko, sitä en tiedä minne se meni, nyt sillä on gen2 automaattina eikä kuulemma oikeen mitään vikaa dieseliä ja öljyn vaihdot on ainoot huollot/rempat käytännössä mitä pitänyt tehdä Toisella tutulla perushuolloilla vieläkin uutena ostettu gen1;nen ja varmaan liki miljoonan ajettuna nyt meni turbo vaihtoon Sit kolmannella tutulla kävi 4 pajeroa millä ei kunnolla aamusta taistelematta liikkeelle päässyt, nyt en tiedä millä ajelee kun en ole nähnyt Neljännellä tutulla kävi 2 gen2;sta toisessa oli kaikki mahdolliset viat vaikkei varmaan mettää ollut nähnyt kuin unissaan ja toisesta poiki kansi kahdesti vaikka varovasti piti Mutta samahan se on vanhan mallisessa hiacessa jos se kestää 300T menee se miljoonan mittarin pyörähdyksen jälkeen, mutta jos alle 300T leviää niin paalausta suosittelisin Meillä oli ja tuli takaisin sellainen pyöräkkä nokkainen hiace mihin kansi tehtiin kuittien mukaan 100-200T kohdilla sit uudestaan ennen meille tuloa 300T meiltä ostaneelta ostanut vaihtoi sitten koko koneen kannen petettyä 400T kohdilla sen jälkeen se oli mulla ajossa rapian vuoden, koneessa ei ollut mitään vikaa enään laatikosta vihelteli vaihteet miten sattuu, mätä vikaa oli ihan tarpeeksi, että melekin väittäisin sen olleen ranskassa kasattu, ovet ei pysynyt kiinni sähkövikoja oli kaikki mahdollinen Eli taitaa olla pidosta ja tuurista kiinni miten kestää, siksi mielipiteet heittelee niin paljon ja henkeen ja vereen mitsu miehet lie teurastaa ne "häpeä pilkut" joissa on vikoja yli 50%
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tarkennetaan nyt että kyse ei ole siis gen1 Pajeroista eikä myöskään mistää -80 Datsun Patrolleista. Valinta alkaa olla kallistumassa joko viimeisiin gen2 tai sitten gen3 malliin. Näppärimmät päättelee ettei mitään hc- maastoautoilua sillä tulla harastamaan.
Onkos koneilla merkittävää eroa 2.8 vs 3.2...paitsi tietenkin tehoero....
__________________
---------------------------------------------- Team Tostanoin Facebookissa www.maasturistit.fi www.etsama.com ------Offroad team Over the Hill--------------- |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Eli minkä auton ostatkaan, huolehdi ettei se ole firman vanha. Toinen mitkä itse tykkään kiertää kaukaa on nämä "koneremontti/vaihteisto/joku muu iso remppa tehty vasta". Koska 99% varmuudella sitä ei ole tehty kunnolla koska auto yritetään myydä pois käsistä heti. Edit: Ja itse ostaisin Gen 2 korisen mitsun. Niitä viimesiä malleja mitä on, olisko ollu 98-00. Osia saa hyvin verrattuna patrolliin. Ja jos ostat dieselin niin osta se 2.8 litrainen vaihtoehto, ja jos ajettu 400+ tuhatta tenttaa onko kansi uusittu.
__________________
Teoria on sitä että kaikki tiedetään mutta mikään ei toimi Käytäntö on sitä että kaikki toimii mutta kukaan ei tiedä miksi Meillä teoria ja käytäntö ovat sekoittuneet siten että mikään ei toimi ja kukaan ei tiedä miksi! Viimeksi muokannut Tomppaa_ : 20.11.2013 18:16 |
#5
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Uus hankinta V6 Pajero -90 | Hairahrus | Maasturiprojektit | 13 | 22.01.2012 22:04 |
Myyty vesijetti: Sea-doo gt -97 | Ramo82 | O/M/V Muut | 4 | 17.08.2011 13:53 |
Myydään / Vaihdetaan Nissan primera gt 97 | fygy | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 04.06.2009 19:07 |
M: Pajero -97 | Pieto | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 20.07.2007 19:21 |
range 4.6hse 97---> | wenkku | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 09.03.2007 17:28 |