![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Noni nyt on saatu ahtopaineet nousemaan "pikku" säätöjen jälkeen ![]() Nyt ahtopaineet pyörii siinä 0.8bar kohalla. Ekana ruuvailtiin syöttöjä molemmista ruuveista joista piti. Niin ei juuri vaikutusta. Sitten kokeiltiin laittaa se kaasuläppään tuleva letku tukkoon. Siitä seurasi semmonen ilmiö että kone vaan heräsi vähän myöhemmin mutta ei ahtopaineet kasvanu. Sitten kyseinen letku kokonaan irti läpältä ja panjoliitin tukkoon, no sillon vaan kun löi käyntiin nii kierrokset nousi itestään johonki puoleen väliin tai vähä enemmänki. Seuraavana kokeiltiin laittaa hukkaportin letku ruttuun lukkopiheillä, ei vaikutusta.(ei varmaan ihan tukkoon menny) No seuraavaksi kokeiltiin laittaa koko hukkaportin letku pultilla tukkoon ja katos ahtopaineet nousi siihen 0.8bar ja dumppi aivasteli iloseen kuten tuossa videolla kuulee. Mutta miksi ahtopaineet ei noussu enempää ku tuon? Ei taija vaan vaparin syöttöpumppussa ruoka riittää?
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
kyllä siinä varmaan pitäs sopan vähä paremmin riittää.
eihän turbossa nyt oo hukkaportti vähä juminu auki tai jotain. yritämpä katella kuvia miten ite laitoin letkut yms edit: löytyhän pari mut on letkua hirveesti. yritä niistä katella jos jotain apua olis Viimeksi muokannut hiluvitkutin : 17.11.2013 19:05 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
löyty vielä venäjällä tehty turbon ohitus kuva
tuossa ainakin näkyy että kaasuläpän molemmin puolin on ne pumpulle menevät letkut Viimeksi muokannut hiluvitkutin : 17.11.2013 19:11 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Aukeeko kaasuläppä varmasti kokonaan? Onko sulla sammutin toiminassa vai vai sammuuko vaijerilla? meinasin ettei makaa sammutin päällä..
__________________
"Pitkän päälle Datsun" (epäiltiin kondomi mainokseksi) |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Joo säädin kaasuläpän sillee että aukee kokonaan. Ja sammutin on vaijerilla.
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Eihän vaijeri jää kantaan? Jos liian kireällä niin vähentää syöttöä.. itte aikoinaan patrollissa ruuvasin syötöt täysille ja sit otin sammuttimen vaijerin irti ja vedin sammuttimen niin tappiin "auki" päin ku sai. eli vastakkaiseen suuntaan ku sammuu, niin sain omani ahtaan vaparipumpulla riittävästi n1,5. Joku sano että toiseen suuntaan sammuu ja toiseen olis pakkosyöttö tjtn. En tiä onko näin viisaammat korjatkoot..?
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Se on pakkosyöttö toiseen suuntaan.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Offi-auto/kilpuri | rekmik | O/M/V Ajoneuvot | 18 | 27.01.2013 18:14 |
Myyty offi auto | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 26.09.2009 19:12 |
eka auto hj... termari ja lämppärin kenno hukassa | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 27.12.2007 01:43 | |
o: offi auto | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 06.11.2007 13:23 | |
ostetaan offi auto | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 21.09.2007 15:53 |