![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Noniiin! ![]() Kiitos nikodeemus_87 se sammutin vaijeri oli vähän kokoajan päällä, että ei päässy ihan kokonaan pois päältä. Vaijeria löysättiin ja katos ahtoja rupes löytymään jo jotain 1.3bar ![]() Taitaa olla ihan sopivat ahdot vanhalle datsunin moottorille. Tuossa ensitesti videossa oli pakoputki vielä koskematon. Sinne oli Jare joskus kait laittanu jonkun lisävaimentimen tuon pitkän pystyputken vaimentimen lisäks. Niin tänään sahasin sen ison vaimentimen poikki ja kokeilin nii johan rupes röhisemään ja turbon vislaus äänet kuulumaan ![]()
Viimeksi muokannut niko97 : 22.11.2013 18:54 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Edit : nikodemus näköjään lainas mun käyttistä
Tatsuni on mun ratsuni Viimeksi muokannut nalle00 : 24.11.2013 01:48 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Konepeltiin ilmesty lempi bändin logo
![]() ![]() Turhia johtoja tuli revittyä irti "muutama" metri ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tänään en oikee rakennellu mitään muutaku paikkasin kuskinpuolen lattian pikku lapulla ja vetäsin pensselillä mustaks kokolattian.
Tuli ajeltua vähän enemmälti ja semmosen "kivan" pikku asian huomasin että kytkin luistaa pikkupuolen nelosella P*****E ![]() ![]() Arvashan tuon että se joskus rupee luistamaan kun turbon laittaa... EDIT: Ahtojakin puotin, enää ei ole ku 0,6bar mutta siltiki luistaa. Viimeksi muokannut niko97 : 01.12.2013 19:11 |
|
||||
|
||||
![]()
kytkin valmis tai sitten patukan tyyppivikaominaisuus kampuran takastefa vuotaa
|
||||
|
||||
![]()
Kannattaa ajoissa vaihtaa se kytkin että ei tarvii montaa tuntia tulla vinssin perässä jängällä niin ku mulle kävi viime kesänä
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Offi-auto/kilpuri | rekmik | O/M/V Ajoneuvot | 18 | 27.01.2013 18:14 |
Myyty offi auto | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 26.09.2009 19:12 |
eka auto hj... termari ja lämppärin kenno hukassa | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 27.12.2007 01:43 | |
o: offi auto | O/M/V Ajoneuvot | 8 | 06.11.2007 13:23 | |
ostetaan offi auto | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 21.09.2007 15:53 |