![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Tuosta mallia: ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Ohjaustehostin
Nyt sitten ilmeisemmin tulee vakio jouset, jos sellaset jostain löytyy, jahjN akselit pakkojen alle, mut mikä ohjaustehostin suzukiin parhaiten sopii? onko hj:n simpukka liian massiivinen? onko omenan tehostin tarpeeksi kestävä? itellä ainakin se kokemus etteimikään tahdo kestää tosipaikassa?
Ja saa tarjota hj;n lukkoakselin osia ja tehostinpakettia.... |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tuosta kivasti koko Hj 61 ilman konetta:http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=117653
__________________
"- Perusarvot kunnossa. Sanotaanko niin, että kun viimeksi tankkasin auton, niin laitoin polttoainetta tankkiin enkä pakoputkeen." T.Hakkarainen. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Mielestäni hj simpukka sijoittuu parempaan paikkaan, jää syylärille paremmin tilaa. Eikä se liian jämerä voi olla, tosin kierroksia ratissa on se liki neljä.
__________________
Juho Haapakorpi Kaukas 4x4'n ski |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Minulla patrollin simpukka ja rungon ulkopuolella tietenkin.
__________________
KYM#5 |
#6
|
||||
|
||||
![]() Olis hiukka edistystä?
Nyt sit vihdoin kerennyt suzukin kimppuun viikonlopuksi. Eka vähän rälläkkää helmoille ja helmapalkit paikoilleen ja paksusta levystä palat kiinni helmaputkiin ja tästä kiinnitys runkoon ja samaiseen lappuun sit jossain vaiheessa turvakaaret kiinni.
Sit otettiin tekniikka kokonaan pois paikoiltaan ja vaihdettiin taka-akseli ja sinne pakkojen alle se olis mallattu ![]() Pari kuvaa... |
#7
|
||||
|
||||
![]() Sääntöihmettelyä?
Modin säännössä ihmetyttää maininta puskureista? puskurit saa poistaa, mutta niitä ei saa intekroida osaksi koria/runkoa? suunniteltiin suzukiin korin takakulmiin hitsata vesijohtoputkesta suojaputket, mutta eikös se ole sitten integroitu koriin jos se on hitsattu koriin kiinni??
|