![]() |
Modiprojekti TOSJ410
2 Liiteet
No nyt olis modiprojekti polkastu käyntiin...
Eli tarkotus olis rakentaa tuosta suzukista ens kesäks trial modiluokkaan kilpuri. Karkee suunnitelma olis kasata nurkkiin kertyneillä osilla. Koneeksi gti corollan 1,6 16v kone, perään automaatti, BJ:n välitetty jakoloota HJ:n akselit jne... Tässä olis lähtökohta...:o |
Päivän aikaansaannoksia
2 Liiteet
Joona purki suzukia tän päivän ja aikaansaannos on lupaava. Nyt joutais noita ylimääräisiä tekniikkaosia myyntiin ja pitäis ensalkuun löytää korojouset tähän projektiin...
|
Tätä projektia minä seuraan mielenkiinnolla;)
|
Lainaus:
|
Jättäkääs mullekin jotain räplättävää joulun pyhiks :)
|
|
Ohjaustehostin
Nyt sitten ilmeisemmin tulee vakio jouset, jos sellaset jostain löytyy, jahjN akselit pakkojen alle, mut mikä ohjaustehostin suzukiin parhaiten sopii? onko hj:n simpukka liian massiivinen? onko omenan tehostin tarpeeksi kestävä? itellä ainakin se kokemus etteimikään tahdo kestää tosipaikassa?
Ja saa tarjota hj;n lukkoakselin osia ja tehostinpakettia.... |
Tuosta kivasti koko Hj 61 ilman konetta:http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=117653
|
Mielestäni hj simpukka sijoittuu parempaan paikkaan, jää syylärille paremmin tilaa. Eikä se liian jämerä voi olla, tosin kierroksia ratissa on se liki neljä.
|
Minulla patrollin simpukka ja rungon ulkopuolella tietenkin.
http://forums.offipalsta.com/picture...ctureid=126918 |
Olis hiukka edistystä?
2 Liiteet
Nyt sit vihdoin kerennyt suzukin kimppuun viikonlopuksi. Eka vähän rälläkkää helmoille ja helmapalkit paikoilleen ja paksusta levystä palat kiinni helmaputkiin ja tästä kiinnitys runkoon ja samaiseen lappuun sit jossain vaiheessa turvakaaret kiinni.
Sit otettiin tekniikka kokonaan pois paikoiltaan ja vaihdettiin taka-akseli ja sinne pakkojen alle se olis mallattu:) Pari kuvaa... |
Sääntöihmettelyä?
Modin säännössä ihmetyttää maininta puskureista? puskurit saa poistaa, mutta niitä ei saa intekroida osaksi koria/runkoa? suunniteltiin suzukiin korin takakulmiin hitsata vesijohtoputkesta suojaputket, mutta eikös se ole sitten integroitu koriin jos se on hitsattu koriin kiinni??
|
Lainaus:
Irtiolevana korista puskuri on erillinen osa, jolloin koria EI MUUTETA, kelpaa taas erinomaisesti. Joten puskurin ja korin välissä tulee olla rako. Siitä kuinka suuri, ei ole mainintaa, joten 0,001mm riittänee! 3.6.2.6 Bumper ...It may be exchanged by other nonserial bumpers, however the form is not allowed to be moulded or shaped to the vehicle. The material must be rigid and firm. Material thickness is optional: Cover plates (or similar material) between body and frame are forbidden. Sitten muistutus pikkujutusta: pyöränkaaria ja muita osia leikatessa kannattaa muistaa tuo 100mm raja. Eli korinkorotus 25mm, niin leikkuuvaraa onkin 75mm jäljellä!;) Ja Suzukissa kun leikataan takarenkaiden koloja, niin sinne jää muutaman sentin "reuna" takahiekkapelliksi, joka on kiinni vain yläosastaan. Tällöin on mahdollista leikata tuo pelti pois kokonaan, koska sen "elinodote" tulee olemaan erittäin lyhyt... |
no?????
|
Hiukan edistystä
3 Liiteet
Viikonloppuna päästiin hiukan sovittelemaan tekniikkaa paikoilleen, mikään ei sovi suoraan mihinkään... moottoriin adapterilla laatikko, laatikon perään välitetty bj:n jakoloota... jne... paljon menee aikaa suunnitteluun ja suunnitteluun...
|
Sivu luotu: 22:18 (GMT +2). |