![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Sääntöihmettelyä?Modin säännössä ihmetyttää maininta puskureista? puskurit saa poistaa, mutta niitä ei saa intekroida osaksi koria/runkoa? suunniteltiin suzukiin korin takakulmiin hitsata vesijohtoputkesta suojaputket, mutta eikös se ole sitten integroitu koriin jos se on hitsattu koriin kiinni??
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Irtiolevana korista puskuri on erillinen osa, jolloin koria EI MUUTETA, kelpaa taas erinomaisesti. Joten puskurin ja korin välissä tulee olla rako. Siitä kuinka suuri, ei ole mainintaa, joten 0,001mm riittänee! 3.6.2.6 Bumper ...It may be exchanged by other nonserial bumpers, however the form is not allowed to be moulded or shaped to the vehicle. The material must be rigid and firm. Material thickness is optional: Cover plates (or similar material) between body and frame are forbidden. Sitten muistutus pikkujutusta: pyöränkaaria ja muita osia leikatessa kannattaa muistaa tuo 100mm raja. Eli korinkorotus 25mm, niin leikkuuvaraa onkin 75mm jäljellä! ![]() Ja Suzukissa kun leikataan takarenkaiden koloja, niin sinne jää muutaman sentin "reuna" takahiekkapelliksi, joka on kiinni vain yläosastaan. Tällöin on mahdollista leikata tuo pelti pois kokonaan, koska sen "elinodote" tulee olemaan erittäin lyhyt...
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
#3
|
||||
|
||||
![]()
no?????
__________________
M.O.C |
#4
|
||||
|
||||
![]() Hiukan edistystä
Viikonloppuna päästiin hiukan sovittelemaan tekniikkaa paikoilleen, mikään ei sovi suoraan mihinkään... moottoriin adapterilla laatikko, laatikon perään välitetty bj:n jakoloota... jne... paljon menee aikaa suunnitteluun ja suunnitteluun...
|