![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Kyllä tuo lähtee lapasesta kuitenkin, oli sitä tallia/hallia eli ei. Ajatuksena oli alun pitäen ostaa tää vähän niinkuin kevyeksi harjoittelukappaleeksi, kun ei tuota kemppiliimaa oo tullu pahemmin leviteltyä. Tää Offipalsta on vaan ihan hirveen vaarallinen paikka tämmöselle aloittelevalle foolsize -jenkkiharrastajalle viettää aikaa.
__________________
Koska bensaa saa vielä. |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Mitähän hyvää sitä on jollekin tullut joskus tehtyä, kun tähän sai leiman suoraan, vaikka vikalistaa lähti hakemaan? Ajattelin vaan käyttää näytillä, että tietää mitä tilailla muutaman huolto-osan lisäksi. Noh, tiedänpähän ainakin millä kinnerillä kuljen töissä sit jonkun aikaa!
__________________
Koska bensaa saa vielä. |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Jaahans, taas tuli jotain turailtua viikonloppuna.
Ajattelin ensin rasvailla kaikki nipalliset paikat alustassa. Siinä maassa makoillessa osui silmiin apukuskin puolen vetarin ristikko, josta näyttää puuttuvan melko paljon neuloja - eli ristikko vaihtoon. No enhän mä tänne nyt siihen hätään ristikkoa saa, täytyy siis koittaa turata "joku pikkuhomma" viikonlopun aikana. Ajattelin siis korjata takalasin, kun ei pysy paikallaan, vaan tippuu aina pois kun sitä laskee. Selkee homma; katotaas mitä se on syöny. Hommahan on sillai helppo, kun ei ole minkäänsortin sisäverhoiluja kiusana. Ahaa, liukutappienen "topparit" puuttuu nostomekanismin päistä ja siksi ei pysy paikallaan. Noh, koska tässä kohtaa lauantaita alkoi jo työntää lunta vaakaan, ajattelin ottaa luukun käteen ja ehjätä sen tallissa - auto kun ei kokonaan sinne mahdu. Noh, siinä tuli sitten todettua, että 3:lla pultilla/ sarana kiinni ja aika pehmosen näköstä... Kuskin puolen sarananpaikka irrotettuna: Sama, ellei pahempi tilanne apparin reunalla: Noh, sitten lankalaikkaa ja tilanteen todellinen luonne alkaa paljastua. Pitsinnypläystalkoot luvassa: Tää auto tuli hommattua osittain sen takia, että saa opetella tuota hitsaamista. Jep, sitä saa mitä tilaa... Asiaa auttais toki huomattavasti, jos olis edes kanttikone. Mutta saapa sitä turattua viilapenkkiäkin vasten kun tekee pieninä paloina. Apparin puolesta (ja siitä varsinaisesta korjauskohteesta) ei näköjään tarttunut eilen kuvia (korkean kuvanlaadun) Nokialaiseen, josko tänään koittais iltasella ottaa, kun sovittelee paikoilleen tuota. Toki ensin pitää vähän korjata tuota käyttömoottorin sähköistystä ja muuta pientä. On se ihme, että tuolla matkalla (1,5 m) on kolme johdinta, jotka kaikki on tehty vähintään 3:sta palasta.
__________________
Koska bensaa saa vielä. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
jenkeissä on pikkusen takaperoset sähköt :P niillä ei oo mitään tekemistä järjen kanssa ja muutenkin toteutus on meleko suurpiirteistä
![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Joo niin on. Ja on nuo 35 edellistä suomalaista omistajaa saanu kans tehtyä "riittävästi" omia viritelmiään... Konehuoneesta kun ehdin jossain kohtaa ottaa kuvaa valoisan aikaan niin sielä niitä vallankin menee, niitä rosvoliittimiä ja lisävetoja vailla sulakkeita yms...
__________________
Koska bensaa saa vielä. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
joo ja sitten nuissa on se vittumaisuus, että kaikki vehkeet on maadotettu omasta pisteestään.. eli kun jotain herkee toimimasta, revi kaikki verhoilut tms edestä pois ja eti se maadotus, koska se ei näy yleensä olevan tulopuolella se vika
![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Ja tässä vielä ne puuttuvat pari kuvaa työvaiheesta "ehjäys". Eli apukuskin puolen sarana:
Ja vielä se varsinainen syyllinen, miksi tuo luukku piti nostaa pois, eli kummankin nostimenvarren päässä on tappi, jonka päästä puuttui toppari. Ei puutu enää: Tähän tulee takalasi sitten kiinni... Ja toimii odotuksista huolimatta. Seuraavaksi pitää viritellä jotkut peräkärrylukot tuonne "sisäverhoiluihin" kiinni pitämään perälautaa tiukemmin "pohjassa", kun tuo kiinnityskieli puuttuu tyystin kuskin puolelta. Ja niukuna ja nitinä on sen mukainen. Edit: Tuo takalauta "istuu" sen verran vihmerästi tuonne Mörön perseeseen, että siitä ei kuvia kehtaa ottaa - mutta nyt se sentäs menee kiinni potkimatta, eli parannusta alkutilanteeseen on piirun verran! Jaa, jos laittais vähän niitä huolto-osia tilaukseen...
__________________
Koska bensaa saa vielä. Viimeksi muokannut Huuto-Olli : 26.11.2013 16:43 |
![]() |
Luokat |
blazer, chevrolet, k5 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 5 (0 jäsentä and 5 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan K5 Blazerin.-73-79 maski | kelervotti | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 11.06.2013 22:09 |
Myyty Blazer k5 osia 79-80 | 1Chevy80 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 20 | 16.04.2009 16:31 |
M: Letukka P-U myyty!!! | tomikoo | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 28.02.2007 07:44 |
m:letukka | jeepwillys | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 05.09.2006 20:05 |
O:letukka/bj välilaippa | Tarzan | O/M/V Muut | 7 | 14.09.2005 20:31 |