![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Vaikka tähän tyyliin: http://forums.offipalsta.com/showpos...&postcount=118
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
Koska bensaa saa vielä. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Mä laitoin jotain 20x20 kulmaa siihen palkin päälle ja orkkis tiiviste kiertää siiitä ja oven sisäpelti tiivistyy siihen, hieman eri kohdasta vain kuin alunperin. Toki sitä kuraa tulee siitä oven ilmaritilästä ihan riittävästi silti, että liekkö tuolla väliä.Samalla tavallahan siihen helmapalkkiin vois laittaa kulmarautaa sopivalle korkeudelle, jonka päälle lattiapelti sit asettuu. JA väliaikainen sätöstys tehdään samalla tavalla kuin lopullinenkin, eli ruvetaan leikkailee mätiä veke ja sit tallilla olevista tarpeista ruvetaan sitä paikkailemaan. Se ohjautuu malliinsa siinä tehdessä. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
|
|
#5
|
||||
|
||||
Tutun näköistäLainaus:
Kiitos muuten tarroista! Ja johan sellainen piti eilen vesisateessa lipoa kuran päälle huonosti kiinni. Mutta kesälle menee takaluukku uusiksi, niin välttää siihen asti. Edit: Voi tsiisös, mitä kuvia päivällä Noksulla saa
__________________
Koska bensaa saa vielä. Viimeksi muokannut Huuto-Olli : 17.12.2013 16:27 Perustelu: Nokia |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ja alta päin irtos "riittävästi" lasikuitupakkelin sekaista harsoa samalla voimalla, siis ainoastaan vastapuolelta harjamalla: Eli käytännössä joulunaikana täytyy vierailla kanttikoneen välittömässä läheisyydessä ja taitaa koko aukon mittainen "Z" jonka vaihtaa tuohon lattiapellin/kynnyksen paikkeille. Sen varsinaisen palkkihelman taidan tehdä vanhempien valtiomiesten ratkaisujen innoittamana sitten jotenkin niin, että tuo "viimeinen tasainen" joka on siis oven alareunan kohdalla oven ollessa kiinni korvautuu sopivalla RHS:llä. Siihen on sitten hyvä täpätä tuore lattiapelli kiinni ja kevyt harja tiivisteelle. Ajatuksena, että saa samankaltaisella tiivistelistalla kierrettyä koko oviaukon. Piru vie, kun olis plussan puolella pysyvä talli äärellään mihin tuo "foolsize" mahtuis, niin sipaisis ne helmatkin samalla. Samalla tuli eilen purettua sisusta kokonaan pois kattoverhoiluja, koetaulua ja turvavöitä lukuunottamatta. Ei se nyt muualta niin katastrofaalinen ole, vaikka jos siistin (ja vettäpitävän) haluaa, niin monta neliötä saa peltiä vaihtaa. Se pellinvaihto sisälle ja päälle olkoon siis ensi kesän pääpaino. Ennen kesää tuosta on turha tehdäkään vedenpitävää, mm. irrotettavan katon tiiviste (jos sielä edes mitään on) kusee näemmä aika lailla kun tuuli vähän sopivalla satanutta vetta katolla kuljettaa - ei ihme, että on ollut aavistuksen "kostea" keli tuola sisällä aina välillä.
__________________
Koska bensaa saa vielä. |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Joku oli joskus askarrellut pressutallin kovan tallin jatkeeksi kaksin kertaisella pressulla
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Tämä taitaa olla ainut vaihtoehto tällä budjetilla. Mutta jatkamme ajatuksenjuoksua, jahka kanttikoneen äärellä on vierailtu. Pitää samalla kertaa muutenkin vähän kerryttää tuota värkkipuolta.
__________________
Koska bensaa saa vielä. |
|
#9
|
||||
|
||||
Välipäiväpeltejä kiinni
Jou-jou-joulunaika meni iloisesti ja tulipa vierailtua pellikaupassa sekä kummisedän kanttikoneella. 2 m² 1,5mm pelliä mahtuu hienosti varkkuskodillakkiin, näköjään.
Näin joulurauhan mentyä, tapsatahdit löi kulmahiomakoneorkesteri solistinsa Esa B:n kanssa. Vähän tuo lattiapellin ja kynnyksen kohta keveni: Sieltä välistä paljastui tähän astisista kötöstyksistä perinteisin: etummaisen korinkannakkeen ja "helman" yhdistävä liitos ja pätkä tätä "helmaa" oli tehty hienosilmäisestä metalliverkosta ja lasikuitupakkelista. Teos painoi n. 2 kg... Ei vaan näköjään tarttunut kameraan. Ihan hyvin onnistui tuo paikkapellin kanttailu 400 km päässä korjattavasta kohteesta. Sitten alkoi sataa, joten pidettiin pari välipäivää. En viitsinyt ruveta virittelemään pressua tuon hökötyksen ympärille, kun Foreca lupaili sunnuntaille poutaa. Eläköön ilmastonmuutos (ainakin niin kauan kun pohjolan tallissa on pakko askarrella)! Ja kas, sunnuntaina iltapäivästä laikka lauloi taas: Tää olikin sitten ns. v*ttumainen taikinoitava, kun ei tuota asentohitsauskokemusta ole senkään vähää kun itselle optimaalisessa asennossa päästelystä. Siitä syystä toteutus jäi myös vähän torsoksi, kun pitää tuo etulokkari nostaa pois, että saa tuolta alta A-pilarin juurelle tehtyä pientä apua. Mutta "valmiina" näytävät siis tältä: Ja tuo puuttuva pellinpala on n. 50% pienempi kuin alkuperäinen reikä, kuva vaan sopivasti hämää. Ja lahkeet ei lepata enää ihan niin paljoa sisällä... Sitten vaan tosiaan penkkiä pirua kyytiä kiinni, että pääsee tällä töihin. Olihan muikea äänimaailma, kun tuli revittyä he*vettiin nuo entiset terassimatosta tehdyt matot. Älkää hyvät ihmiset käyttäkö sitä nyppylätaustaista terassimattoa autojen sisustoissa, jookos? Edes niissä myyntiin menevissä... Ei muuten kuiva ikinä se matto. Muuten tuo kabiini ei ole pelleiltään niin paha, kuin pelkäsin kuskin jalkatilan perusteella: Pitää koittaa antaa kesällä hiekkakylpyä tuolle pohjalle ja katsoa sitten tarkemmin. Tietty tässä jossain kohtaa sitä ennen teräsharjaa ja hätäapumaalia on suotava vedellä vähän sisäpuolelle. Tuo etupenkkien takana oleva iso pystypokkaus (joka nousee takapenkin/lavan lattiaksi siis) pitää tehdä kuitenkin kesällä kokonaan uusiksi. On edellinen tinaaja vedellyt surutta tuoreet laput vanhojen paskojen päälle, jolloin odotettavissa on samanlaista hauskuutta, kuin tuossa etupäässä. Eli 3...4 ruosteista pelliä on päällekäin ja "pyhällä hengellä" kiinni toisissaan. Että tällästä tällä kertaa.
__________________
Koska bensaa saa vielä. |
![]() |
| Luokat |
| blazer, chevrolet, k5 |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Ostetaan K5 Blazerin.-73-79 maski | kelervotti | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 11.06.2013 22:09 |
| Myyty Blazer k5 osia 79-80 | 1Chevy80 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 20 | 16.04.2009 16:31 |
| M: Letukka P-U myyty!!! | tomikoo | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 28.02.2007 07:44 |
| m:letukka | jeepwillys | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 05.09.2006 20:05 |
| O:letukka/bj välilaippa | Tarzan | O/M/V Muut | 7 | 14.09.2005 20:31 |