![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() MätäpäivitystäJa päivitellääs tätäkin vähäsen. Vänkärin vetarin ristikko tuli vaihdettua. Ihan ei ollu puolen tunnin juttu itsenäisyyspäivän vaakamallin lumisateessa pohjolan talliolosuhteissa, mutta tulipahan tehtyä. K.O. operaatiosta ei tullut nipsittyä ainuttakaan kuvaa, sen verran hienosti oli nyrkit rasvassa/paskassa koko ajan, ettei kehdannut edes Nokialaista taskusta kaivaa. Seuraavalla kerralla on jo alle tunnin juttu, kun on kerran jumpannut (ja laittanut kuparitahnan kanssa kiinni...). Erikoistyökalua ei tarvinnut, mutta silti pyöränlaakerin irrottaminen nopeutuu, kun sellaisen tuosta koneistajasukulaiset vääntää. Suurin ylläri tuossa oli se, että napalukko oli mallia "kiinteä". Ei varmaan metsässä ainakaan haittaa, mutta taitaa vähän pyöriä paikat turhaan mukana muuten? Noh, näillä mennään, kunnes rikastutaan/jotain menee särki. Sitten niitä kuvia. Sanomalehdet on aina miellyttävä yllätys ruosteen ja lattiamaton välistä... Noh, mitäs en purkanut sisustaa heti alkujaan. Näkymä kuskin vasemman jalan kantturoille: Kuskin puolen lattia on "koko matkalta" muutenkin irti kynnyksestä, pikkupaikkaa huutaa: Tuo pitää kyllä entistää jo näille pakkasille, nyt kun tietäisi vaan kuinka tuon vääntäisi järkevimmin, kun tarkoitus on palkit noiden läpipaskojen kynnysten tilalle liimata muutenkin. Kuinka muuten olette arvon harrastajat noita tehneet? Viimeisenä vänkärin puolen lattiaa. Huomattavan paljon terveempi, kuin kuskin puoli:
__________________
Koska bensaa saa vielä. |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Vaikka tähän tyyliin: http://forums.offipalsta.com/showpos...&postcount=118 |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Koska bensaa saa vielä. |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Samalla tavallahan siihen helmapalkkiin vois laittaa kulmarautaa sopivalle korkeudelle, jonka päälle lattiapelti sit asettuu. JA väliaikainen sätöstys tehdään samalla tavalla kuin lopullinenkin, eli ruvetaan leikkailee mätiä veke ja sit tallilla olevista tarpeista ruvetaan sitä paikkailemaan. Se ohjautuu malliinsa siinä tehdessä. |
#5
|
||||
|
||||
![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() Tutun näköistäLainaus:
Kiitos muuten tarroista! Ja johan sellainen piti eilen vesisateessa lipoa kuran päälle huonosti kiinni. Mutta kesälle menee takaluukku uusiksi, niin välttää siihen asti. Edit: Voi tsiisös, mitä kuvia päivällä Noksulla saa
__________________
Koska bensaa saa vielä. Viimeksi muokannut Huuto-Olli : 17.12.2013 16:27 Perustelu: Nokia |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ja alta päin irtos "riittävästi" lasikuitupakkelin sekaista harsoa samalla voimalla, siis ainoastaan vastapuolelta harjamalla: Eli käytännössä joulunaikana täytyy vierailla kanttikoneen välittömässä läheisyydessä ja taitaa koko aukon mittainen "Z" jonka vaihtaa tuohon lattiapellin/kynnyksen paikkeille. Sen varsinaisen palkkihelman taidan tehdä vanhempien valtiomiesten ratkaisujen innoittamana sitten jotenkin niin, että tuo "viimeinen tasainen" joka on siis oven alareunan kohdalla oven ollessa kiinni korvautuu sopivalla RHS:llä. Siihen on sitten hyvä täpätä tuore lattiapelli kiinni ja kevyt harja tiivisteelle. Ajatuksena, että saa samankaltaisella tiivistelistalla kierrettyä koko oviaukon. Piru vie, kun olis plussan puolella pysyvä talli äärellään mihin tuo "foolsize" mahtuis, niin sipaisis ne helmatkin samalla. Samalla tuli eilen purettua sisusta kokonaan pois kattoverhoiluja, koetaulua ja turvavöitä lukuunottamatta. Ei se nyt muualta niin katastrofaalinen ole, vaikka jos siistin (ja vettäpitävän) haluaa, niin monta neliötä saa peltiä vaihtaa. Se pellinvaihto sisälle ja päälle olkoon siis ensi kesän pääpaino. Ennen kesää tuosta on turha tehdäkään vedenpitävää, mm. irrotettavan katon tiiviste (jos sielä edes mitään on) kusee näemmä aika lailla kun tuuli vähän sopivalla satanutta vetta katolla kuljettaa - ei ihme, että on ollut aavistuksen "kostea" keli tuola sisällä aina välillä.
__________________
Koska bensaa saa vielä. |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Joku oli joskus askarrellut pressutallin kovan tallin jatkeeksi kaksin kertaisella pressulla
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Tämä taitaa olla ainut vaihtoehto tällä budjetilla. Mutta jatkamme ajatuksenjuoksua, jahka kanttikoneen äärellä on vierailtu. Pitää samalla kertaa muutenkin vähän kerryttää tuota värkkipuolta.
__________________
Koska bensaa saa vielä. |
![]() |
Luokat |
blazer, chevrolet, k5 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 4 (0 jäsentä and 4 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan K5 Blazerin.-73-79 maski | kelervotti | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 11.06.2013 22:09 |
Myyty Blazer k5 osia 79-80 | 1Chevy80 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 20 | 16.04.2009 16:31 |
M: Letukka P-U myyty!!! | tomikoo | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 28.02.2007 07:44 |
m:letukka | jeepwillys | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 05.09.2006 20:05 |
O:letukka/bj välilaippa | Tarzan | O/M/V Muut | 7 | 14.09.2005 20:31 |