![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#16
|
||||
|
||||
![]()
Jotenkin epäilen että laatikossa ei paljon vaikuta moottoriöljyn viskositeetit kankeuteen. Kuitenkin moottoriöljyjen erot eivät ole käytännössä niin suuria kuin vaihteisto/peräöljyjen. Laatikossahan on muovi/bakeliittirattainen öljypumppu työntämässä neulalaakereille öljyä, jonka takia peräöljyä ei sais lootaan laittaan. Toimii varmaan millä vaan moottoriöljyllä, itse laitoin viimeksi mineraali-motoxia. Pitkään käytin talliin kerääntyneitä mysteeriöljyjä joista ei ollut tietoa viskositeeteista ja luokituksista niin ei kehdannu moottoriin laittaa.
__________________
Harbor Cruisers |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty Ball Joint/U-Joint/C-Frame Press (Pallonivelien ulosvetäjä/irroittaja) | Karppaj | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 09.02.2013 17:37 |
HJ-60 kääntöpään pinnapultit APUVA! | MOOMI | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 17.01.2012 16:25 |
Land Rover series kääntöpään tiivisteet? | KarvaTurpa | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 31.07.2009 15:22 |
Kääntöpään tiivisteet | TexasCruiser | Tekniikka & Jutustelu | 18 | 02.04.2008 09:12 |
O: Toyota tupla joint | Hippo | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 07.03.2007 20:50 |