Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #16  
Vanha 07.11.2013, 15:16
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.285
Perusasetus

Jotenkin epäilen että laatikossa ei paljon vaikuta moottoriöljyn viskositeetit kankeuteen. Kuitenkin moottoriöljyjen erot eivät ole käytännössä niin suuria kuin vaihteisto/peräöljyjen. Laatikossahan on muovi/bakeliittirattainen öljypumppu työntämässä neulalaakereille öljyä, jonka takia peräöljyä ei sais lootaan laittaan. Toimii varmaan millä vaan moottoriöljyllä, itse laitoin viimeksi mineraali-motoxia. Pitkään käytin talliin kerääntyneitä mysteeriöljyjä joista ei ollut tietoa viskositeeteista ja luokituksista niin ei kehdannu moottoriin laittaa.
__________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Ball Joint/U-Joint/C-Frame Press (Pallonivelien ulosvetäjä/irroittaja) Karppaj O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 09.02.2013 17:37
HJ-60 kääntöpään pinnapultit APUVA! MOOMI Tekniikka & Jutustelu 4 17.01.2012 16:25
Land Rover series kääntöpään tiivisteet? KarvaTurpa Tekniikka & Jutustelu 5 31.07.2009 15:22
Kääntöpään tiivisteet TexasCruiser Tekniikka & Jutustelu 18 02.04.2008 09:12
O: Toyota tupla joint Hippo O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 07.03.2007 20:50


Sivu luotu: 01:53 (GMT +2).