![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Pitää tehdä "pika klipsit" lampuille..kunhan saa leiman niin lyö takas. Mullakin etulisät näyttää enemmän sivulle kuin eteen. Kertokaas fiksummat mitä mää tarviin en saan vaihdettua kempin orkkikseks? Sais hilut tilattua niin vien korjaamolle kun noitten kans en oo ite koskaan pelaillu.Takamurikka vaihtoon?
Viimeksi muokannut Redbull : 05.11.2013 08:33 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
riippuu mitä sielt on hitsattu kiinni mut helpoin tietty ostaa koko murikka ja jos et meinaa vaihtaa kemppii takas ni pitää sit olla samal välityksel, tai no ainaha voit vaihtaa välityksen vanhasta. ei oo tuo perän vaihto monen tunnin homma..
__________________
Chevrolet Avalanche 8.1 Vortec 4x4 Audi A6 C7 3.0TDI QUATTRO SUZUKI KING QUAD 4x4 750 -09 varustettuna LITEFOOT telasarjalla -Dodge Ramcharger (offi-projekti) -Nissan Patrol SOA vm-88 -Scania 92RML vm-87 EX-Autokoulu "MC DONALDS" +liuta muita harraste ajoneuvoja WUOKSI OFFROAD |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Ok!Mitä tuosta takamurikasta kannattaa maksaa? Onko tietoa mihin hintoihin yleensä täällä myyty?
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
btw. Tulikin tässä mieleen että mulla on yks kitkalukko jouten h.50e
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
tietty jos akselista poorit rälläköis pois... |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Pitää olla joo, muuten pyörä "kaatuu" ja rikkoo laakerin..
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Oliko se niin että lj:n kitkamurikassa on eri laakerit kuin esim kitkalukottomassa perässä.
Eli jos ostat irtoromut kitkalla niin ei se välttämäti sovi paikoilleen heittämällä jos joku onkin kempannut sinne sisuskalut avoimesta perästä. Näkiskö riittävästi täyttöropun reiästä ?
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Mites se menikään kun ei oo tullu hetkeen aikaan puljattua noiden kans. Mulla on hiluxin takamurikassa Lj:n etumurikan avoin pyörästö mihin on asennettu lock raitti eli niin päin osat ainakin käy...
Voisiko joku mitata ton Lj:n takaperän poskilaakerin ulko- ja sisähalkaisijan..? |
|
#9
|
||||
|
||||
|
Alunperin LJ:ssä on takaperän poskilaakerit 83/50mm. Avoimissa perissä poskilaakerit on 80/45mm. Hiluksin kitkalukkoperässä poskilaakerit on 80/50mm
|
|
#10
|
|||
|
|||
|
Itse muinoin viritin nuo lisävalot johonkin kattotelineisiin tms. Sai helposti koko telineen irti. Katolle menevät sähköt oli sitten vaikka tällä perävaunuliitännällä toteutettu. Oli se välillä vähän typerän näköinen kun katolle jäi joku vaunun sähköliitäntä. Mutta sieltä sai kaiken tarvittavan sähkön. Muilla nähnyt vähän vastaavia virityksiä.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Katsastus | sjeeppi | Chit-Chat | 1 | 05.08.2010 21:58 |
| Katsastus? | komu | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 05.11.2009 20:17 |
| katsastus | Rälläri | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 29.05.2009 21:18 |
| katsastus | offirauta | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 11.09.2006 13:05 |
| katsastus | tare | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 17.07.2003 08:22 |