![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Minkä ikäinen hiace ? Vanha jussipaitakuljetin vai joku uudenkarhee.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Eikös se mee että releen napa 30 olis virta ja 87 lisävalot ja 85 maa ja 86 heräte jonka väliin katkaisin..
|
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
30 on jatkuva,, 85 on maa, 87 on kulutus ja 86 on käsky.. ![]() eli ei mitään hätää.. ![]() ![]()
__________________
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Jos toi merkkivalo ei ole ratkaisevan tärkeä niin sen herätteen vois vetää suoraan releelle ja pistää katkaisija sihen releen maajohtoon.
Itse tulee tehtyä yleensä näin niin ei tarvitse turhaan repiä virrallisia naruja edestakas ohjaamon ja konehuoneen väliä. Ja ton maan voi ottaa jostain kojelaudan alta niin riittää ku vetää yhden johdon konehuoneeseen. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
kannattaa katkaisialla katkoa releen maata eikä herätettä. lyhyempiä vetoja virta johdoilla.
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() eli antaa käskyä kun tarvii toimia..?
__________________
vapari ei ole vaihtoehto ![]() Ahdin takaa tahdin ja ilo alkaa kilosta,, riemu kahdesta mutta kone remppa kolmesta ![]() ![]() No worries, mate ! Hojossa on sitä jotai ![]() Pensselit pestään bensalla ja dieselillä tehdään VOIMAA |
#9
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Ja tietysti sitten vaatii samaan aikaan tuon pitkiltä tulevan virran. |
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Sama toiminta. Tojon valot on usein maaohjattuja eikä tuo normi releen kytkentä aina toimi toivotulla tavalla jolloin on varmin ottaa releen herätteen molemmat johdot lampun kannalta. H4:ssa takaapäin katsottuna vasen napa on lyhyen ja pitkänvalon yhteinen maa (maaohjatussa siis lyhyen ja pitkän yhteinen +) ja oikeanpuoleinen on pitkälle valolle. Eli näistä navoista releelle heräte ja katkasija jompaankumpaan johtoon. Viimeksi muokannut Mika_T : 02.11.2013 00:48 |
#11
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suzukiin lisävalojen kytkentä hakusessa .... | Palde | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 05.10.2014 22:33 |
Lisävalojen kytkentä CAN-väylälliseen autoon | gikseri | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 03.11.2010 20:19 |
Onko tämä huijausta ? | KariSalmelainen | Elämää suuremmat huijaukset | 12 | 18.08.2004 13:25 |
Onko tämä nyt rikki? | kivinen | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 19.05.2004 18:27 |
Lisävalojen kytkentä | 4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 26.02.2003 19:15 |