Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 30.10.2013, 08:25
Nostokurki:n Avatar
Nostokurki Nostokurki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.09.09
Sijainti: Siilinjärvi, pohjois-savo, Suomi
Viestit: 1.310
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nikuzai Näytä viesti
Puhtaalla spekuloinnilla
"hit n miss" maamoottorithan taitaa kanssa olla 2 tahti dieseleitä, mutta täydellä venttiili määrällä
Niissä kaiketi possauksen jälkeen avataan imu venttiili raittiin ilman sisään saamiseksi ja pakoventtiilillä tasataan ilman määrää ja uusi ruiskutus yläkuolo kohtaan.
Ei, kyllä ne nelitahtisia on nuo hit & miss -koneet. Samalla tavalla niissä on kahdella kampiakselin kierroksella imu-puristus-työ-pako. Imuventtiili vain on jousikuormitteinen ja ottaa tavaran sisään silloin kun imutahdissa on alipaine, eli pakoventtiili on kiinni
__________________
Kuka muka on niin laiska, että jättää lauseen ke
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit


Sivu luotu: 14:19 (GMT +2).