Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 24.10.2013, 22:12
kenppi kenppi ei ole kirjautuneena
Konkari
 
Rekisteröitynyt: 18.08.13
Sijainti: Kajaani
Viestit: 501
Perusasetus

Ohjauskulmat voi vaikuttaa tuohon, jos ovat sopivasti pielessä. Toinen asia mikä vaikuttaa, on vanne itsessään. Onko vanteen keskireikä paljon isompi, kuin napa? Pyöränpultit ei riitä pelkästään keskittämään vannetta vaan keskireiän tulis olla aina oikean kokoinen, tai sovitusholkit väliin.

Mulla oli aikoinaan autossa samaa vikaa, että ratti vispaa ja renkaat täristää. Renkaat oli painotettu just eikä melkeen ja soviterenkaatkin oli välissä. Eivät vaan olleet tarpeeksi timmit sinne väliin niin vanne ei keskittynyt kunnolla. Kävin hakemassa rengasliikkeestä uudet niin loppu vapinat.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hj61 aurauskulmat helmapelti Tekniikka & Jutustelu 16 22.08.2012 15:04
Aurauskulmat Rölli Tekniikka & Jutustelu 25 15.01.2012 14:46
SJ410 aurauskulmat Heguli Tekniikka & Jutustelu 4 26.11.2011 20:45
Päästöarvot pielessä, Katti vai jotain muuta? SamiN Tekniikka & Jutustelu 23 17.07.2011 20:13
Suzukin jako? voiko olla pielessä? Timbba Tekniikka & Jutustelu 4 09.03.2006 18:39


Sivu luotu: 19:48 (GMT +2).