![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Eikä ku tuli vaa mielee, että 95 on niin korkee kytkentä lämpötila,jotta anturin sijoitus pelaa jo aika isoa osaa. Mun Camarossa lähtee flekti päälle 110 asteessa, ja anturi on toisessa sylinterikannessa, eli kuumimmassa paikkaa. Eli lähinnä se että jos vesi pääsee yhtään jäähtyyn ennen anturia, voi kone ylikuumeta aika lailla. Toisaalta, kannattaa tietysti ekana kokeilla sen lämpömittarin toiminta.
--Jos männän halkaisija on alle 400mm, se on lelu jota voi harrastaa!-- |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Moottorin lämmöt | SKO | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 09.03.2006 16:50 |
Pakokaasun lämmöt 3B TD?? | lepuska | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.12.2005 23:22 |
Automaatin lämmöt? / mittareista | SoSo | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 29.08.2005 08:15 |
Halpa tarkistus:Lämmöt | sevy.8 | Vuosimallit 1984-1996 | 1 | 16.04.2004 09:30 |
Koneen lämmöt korkeallako? | MIC4-90 | Vuosimallit 1984-1996 | 43 | 23.08.2003 17:21 |