Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #8  
Vanha 22.09.2004, 18:32
Grau Grau ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 01.08.04
Sijainti: Finland.
Viestit: 336
Perusasetus

Eikä ku tuli vaa mielee, että 95 on niin korkee kytkentä lämpötila,jotta anturin sijoitus pelaa jo aika isoa osaa. Mun Camarossa lähtee flekti päälle 110 asteessa, ja anturi on toisessa sylinterikannessa, eli kuumimmassa paikkaa. Eli lähinnä se että jos vesi pääsee yhtään jäähtyyn ennen anturia, voi kone ylikuumeta aika lailla. Toisaalta, kannattaa tietysti ekana kokeilla sen lämpömittarin toiminta.

--Jos männän halkaisija on alle 400mm, se on lelu jota voi harrastaa!--
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Moottorin lämmöt SKO Tekniikka & Jutustelu 3 09.03.2006 16:50
Pakokaasun lämmöt 3B TD?? lepuska Tekniikka & Jutustelu 6 02.12.2005 23:22
Automaatin lämmöt? / mittareista SoSo Tekniikka & Jutustelu 22 29.08.2005 08:15
Halpa tarkistus:Lämmöt sevy.8 Vuosimallit 1984-1996 1 16.04.2004 09:30
Koneen lämmöt korkeallako? MIC4-90 Vuosimallit 1984-1996 43 23.08.2003 17:21


Sivu luotu: 23:12 (GMT +2).