Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #19  
Vanha 10.10.2013, 19:42
Pjuustinen Pjuustinen ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 21.01.13
Sijainti: Joensuu
Viestit: 151
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nuhapumppu Näytä viesti
Shimmit pannaan sinne kitkapakkaan sekaan vaan,itsellä 2kpl 1mm shimmejä ja rikat käännetty väärinpäin. Kauaahan se tiukattu lukko ei asvaltti ajoa kestä,tuli se huomattua. Seuraavaksi itsellä sulaa puikko tasauspyörästöön
Ihan ekana sinne perään kannattaa kokeilla kuitenkin vaihtaa öljyt,ja oikeat LSD öljyt jos haluaa että lukko kestää pidempään.

Mites kun itelläni on semmonen käsitys ja saatan olla oikeessa : D että kun kitkalukolliseen perään laitetaan tavan öljyt niin kitka lisääntyy ja lukko pitää koska LS lisäaine lisää luistoa. Niin meneekö se kitkalukko paskaks jos ajelee mettä käytössä tavan öljyllä??
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Taka-akselin kolmilinkki Arska-tehtaalta Tekniikka & Jutustelu 0 23.04.2010 16:12
Pajeron taka-akselin pyöränlaakerit maakari Tekniikka & Jutustelu 1 24.03.2010 15:16
pajeron taka-akselin välitys Tekniikka & Jutustelu 1 29.05.2007 20:06
M: Pajero gen1 taka- ja etupuskuri Flugfiske O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 29.09.2006 13:32
Taka-akselin tuenta? sds500 Tekniikka & Jutustelu 9 10.01.2006 22:03


Sivu luotu: 16:06 (GMT +2).