![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Ei kannata suinpäin mennä hitsaamaan, ainakaan jos auto jokapäiväisessä ajossa. Mieluummin "kiristää" kitkalukkoa, niin saa palautettua ennalleen jos alkaa kaduttamaan. Emännälle kun ostettiin pajero missä oli lukko kiristetty käytännössä 100%.seksi, niin oli aika kankea ja julma ajettava asfaltilla. Pahaa teki kaupanpihallakin tehdä hiukan jyrkempiä käännöksiä, ja takana jousipakoissa lehdet joka päivä eritavalla sikin soki. Palautin perän alkuperäiseen uskoon...tai siis otin varaosa naperosta välityksen, niin tuli ihan eri autoksi, tosin metsä ominaisuudet tietty heikkeni.
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Taka-akselin kolmilinkki | Arska-tehtaalta | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 23.04.2010 16:12 |
Pajeron taka-akselin pyöränlaakerit | maakari | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 24.03.2010 15:16 |
pajeron taka-akselin välitys | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 29.05.2007 20:06 | |
M: Pajero gen1 taka- ja etupuskuri | Flugfiske | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 29.09.2006 13:32 |
Taka-akselin tuenta? | sds500 | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 10.01.2006 22:03 |