Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #3  
Vanha 09.10.2013, 19:56
Micco:n Avatar
Micco Micco ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 08.03.05
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 1.768
Perusasetus

Ei kannata suinpäin mennä hitsaamaan, ainakaan jos auto jokapäiväisessä ajossa. Mieluummin "kiristää" kitkalukkoa, niin saa palautettua ennalleen jos alkaa kaduttamaan. Emännälle kun ostettiin pajero missä oli lukko kiristetty käytännössä 100%.seksi, niin oli aika kankea ja julma ajettava asfaltilla. Pahaa teki kaupanpihallakin tehdä hiukan jyrkempiä käännöksiä, ja takana jousipakoissa lehdet joka päivä eritavalla sikin soki. Palautin perän alkuperäiseen uskoon...tai siis otin varaosa naperosta välityksen, niin tuli ihan eri autoksi, tosin metsä ominaisuudet tietty heikkeni.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Taka-akselin kolmilinkki Arska-tehtaalta Tekniikka & Jutustelu 0 23.04.2010 16:12
Pajeron taka-akselin pyöränlaakerit maakari Tekniikka & Jutustelu 1 24.03.2010 15:16
pajeron taka-akselin välitys Tekniikka & Jutustelu 1 29.05.2007 20:06
M: Pajero gen1 taka- ja etupuskuri Flugfiske O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 29.09.2006 13:32
Taka-akselin tuenta? sds500 Tekniikka & Jutustelu 9 10.01.2006 22:03


Sivu luotu: 16:00 (GMT +2).