Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 06.10.2013, 20:05
Viipo:n Avatar
Viipo Viipo ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 06.09.06
Sijainti: Joensuu, .
Viestit: 4.183
Perusasetus

Henkilökohtaista mutua ja pohdintaa:
Peräkopat on vissiin kaikki jyrsitty samoihin mittoihin, mutta itse välityksistä johtuvia on nuo eri laakeriratkaisut. Tuossa talvella nimittäin vaihettiin yhteen ln65 hiluksiin trail-gearin 5.29 välityksiä (4-cyl). Alkuperäset 4wd-hiluksin välitykset oli kasattu matalammalla laakerilla, ja kun noita trail-geareja koitti niillä pinjonin laakereilla kasata, jäi pinjoni liian kauaksi lautasrattaasta, ja sitä piti shimmata vielä sen oman paksun shimmilevyn kanssa monta milliä perään päin.
Sitten purettiin joku toinen hiluksin tai hiacen 4.56 välityksillä ollut avoin murikka (silmämääräisesti täysin samanlainen) ja siellä oli sitten pinjonilla tuommonen paljon paksumpi laakeri. Tuolla paksummalla pinjonin laakerilla kasattuna riitti justiinsa se pinjonin oma paksu shimmilevy.

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Puhelin numerot katoo ilmoista? Taisto Helpdesk 0 17.05.2008 20:52
OFF ROAD DRIVE -MAGAZINE UUDET NUMEROT myllis O/M/V Muut 0 08.12.2007 22:04
hj:n eturenkaan laakerien vaihto Tekniikka & Jutustelu 2 11.08.2007 14:19
ORD testasi kompressorit, uudet numerot tulleet myllis O/M/V Muut 0 18.04.2007 22:14
puhelin ja numerot hukassa! jjtp Chit-Chat 3 21.06.2006 08:31


Sivu luotu: 09:15 (GMT +2).